SECONDHANDFRÄLST...igen...

När vi bodde två stenkast från Erickshjälpen va vi dit de dagar som de har öppet. Alltid hängde vi på låset jag och bäbisBon och alltid hittade jag som var först till kvarn finfina kläder till min bäbyson men aldrig nått till min 135 kg och stora kropp.
Nu hittar jag jättefina, väldigt billiga retrokläder till MIG!!!
Det är underbart, helst när kroppen är under ombyggnad.
Härligt att inte behöva lägga ned en förmögenhet på tex jeans och tröjor, jag vill ju inte se ut som ett tält.
Och för övrigt har lusten att handla nya kläder helt lagt av nu när jag hittat mitt sätt att handla på.
Alltså det är så spännande att inte veta riktigt vad jag kan tänkas hitta.

Häromdan hittade jag tävkbrallor, mössa med keps, vinterkappa, hodjacka och vinterväst för endast lite över 300 kr!!
Det blev för tungt att bära, vinterkläder är tunga men annars hade jag långt ifrån kollat klart. Tills nästa gång säger jag bara!







Så nöjd!


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: charlie

Aw gud vad snällt sagt tack <3 wow vilken viktresa du har gjort vad duktig du e!



Tror jag har varit inne på din blogg innan känns bekant.



hur gick du ner :)? o hur gör du idag?



Ha en underbar dag!

2011-09-28 @ 08:12:49
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0