MÅL?

Jag har precis insett en sak.
Innan hade jag väll inte trott att jag skulle minska i vikt såpass mycket som jag nu gjort och på relativt snabb tid. Och eftersom jag inte heller trott att jag skulle lyckas gå ned över 20 kg denna gång heller satte jag mig aldrig ned och skrev ned mål på vägen.
Nu har jag väll satt nått mål men nu när jag gör det så är det nästan stört omöjligt att fixa dem.
Helt klart måste jag sänka de krav jag har på mig själv. Är dock väldigt glad över att ha fixat en hel del kg men några kvar.
Kommer ihåg flera gånger då jag varit gigant att jag skrivet ned massa bra "mål" och att jag ska ha försökt gå ned 1 kg i veckan men som sagt har som mest gått ned ca 20 kg och aldrig kommit under 110 kg.
Men nu helt naiv och utan delmål verkade de gått som en dans.
Så nu nästa "mål" är minska 2,5 kg åt gången tills jag är "hemma".
Jag vill gå ned 20 kg till men är helnöjd för varje kg till som ramla av rumpan.
Jomen ett mål är att komma i en otroligt fin klänning från "hell bunny" och det är toknära nu!
Och ett annat mål är att kunna ha ett par cheap mondays jeans.



RrrrrrrrumpAAAA!

PÖSS!





Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan:)



Nu startar en ny utmaning.

Mån den 2 Jan till 26 mars,alltså 12 veckor.

Hänger du med?

Har du flera i din närhet som kanske vill gå ner i vikt ,eller kanske bara komma igång med en träning..Säg till dem att kika in och anmäla sig.

Det är alltid lättare att vara flera som kämpar tillsammans !

Titta in på min blogg hur den går till och är det något du undrar hojta till

*Mass utskick*

Kramizar

2011-12-29 @ 00:16:38
URL: http://hea71.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

aw tack så mkt hjärtat <3 söt du e <3



Detsamma!



oh fan va sweet, var dt första dagen idag? Vad åt du/ni? :) Hur känns det? Puss!

2012-01-01 @ 21:53:59
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0