GALET.

Det är väldigt mycket som är helt galet just nu.
Många tankar och många frågetecken som snart kommer rätas ut till utropstecken.
Nåväl livet i sig är dock väldigt bra.
Jag kan inte påstå att allt är helt upp och ned.
Men i vissa fall funderar jag varför just vi har så svårt medans andra verkar uppvisa ivarjefall en fasad att hela familjen är helt cool..
Lite ledtråd så är det våra underbarn jag snackar om.
Känns helt UNDERBART att få höra från andra föreldrar att deras barn också är helt vilda men de flesta verkar ha coola "sitta och pyssla hela dagen barn".
Det har vi med, i ca 30 min åt gången......

Nåväl nog sagt om det.
Va ut en sväng i fredags med min underbara vän och vapendragare!

Har också börjat med min "matplan" inför 2012.
Jag räknar med att ha ca 20 kg till att gå ned men då med att äta mat varje dag och inte några fler soppor.
Eller inte några fler lcd soppor.
Men jag är så tacksam över nutrilett, allevo, naturdiet och modifast som jag har varvat med och faktiskt gått ned 50 kg på!
Och de som vet mig och vilken matmissbrukare jag varit kan nog inte få ihop det riktigt.
Det är också galet att just jag har fått den motivationen att verkligen få bort mass kg.
Atkins diet kommer jag köra på med och varva fas 1 och fas 2 till sommaren 2012 då jag borde gått ned de där sista svåra 20 kg.
Ja de som tycker om att räkna bmi så är jag 1,64 lång och får som mest väga 67 kg enligt den...som minst 51 kg.
Men jag är toknöjd om jag väger det minsta under 70 kg.

Mycket har ändrats men som jag har sagt det är bara en ny förpackning med samma innehåll.
Jag är helt samma person på gott och ont...


Nyår 2002.................


December 2011.......


PÖSS!!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

aw tack gumman <3



ja asså grejen är om du gör dt från scratch. för sånt man köper i butik e inget o rekommendera. kolla igenom boken noga vad du får stoppa i bara. sen så rekommenderar jag o ej äta så mkt just köttfärslimpa, svårare o gå ner på dt. tror dt står i boken också. eller om jag har sett dt på tv. can't remember.



ja men dt kmr bli super bra o så kul att du nämner atkins i din blogg! Viktigaste e o hålla sig punkt till pricka med schemat o ej avvika från den så kmr dt bli super bra. står recept också längst bak i boken :)



Puss o fråga på mer om du vill!



2011-12-12 @ 21:01:07
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

GOD JUL GUMMAN!

2011-12-24 @ 23:32:32
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0