SÅ är snart sommaren över.

Jag har haft en underbar sommar med min fina familj. Jag och Love har tom fått nästan en hel veckas semester bara för oss själva och det är ju STORT!

Det har hänt mycket med mig med.
"Svackan" börjar jämna ut sig betydligt men vissa dagar är fortfarande svåra.
Många funderingar hur folk fungerar?
Hur kommer det sig att just jag blir sviken och bortglömd så ofta?

De var det negativa...
Nu till "solen"
Jag har lyckats gå ned inte mindre än 36 kg!!!
Fatta att det är mycket.
Inte för jag fått någon vidare bättre självförtroeende för det men det går fortare när jag går och har tom prövat att springa.
Min röv får plats på alla möjliga ställen nu tex på en gunga och ett bussäte!
Har ca 20 kg till att gå av mig sedan får det vara bra och jag ska ta till nästa stora uppdrag och det är att inte gå upp några kg.
Dvs den svåra uppgiften.




Skilljer 8 kg på dessa bilder.




Ja, här en bild då det skilljer 36 kg.

Osså 6 kg av 15 kg!!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men gudars vad duktig du är!!! 36 kg!! Hur gör du? Jag skulle behöva bli av med en massamassa men hittar aldrig motivstionen riktigt :-/ hur ser det ut nästa vecka förrsten? :)

2011-08-10 @ 22:22:11
URL: http://Majamelon.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hejja Lotta!

Fan vad duktig du är... Vilken vilja! Lyllo dig!

Kram Johanna

2011-08-11 @ 13:37:24
Postat av: Lotta

Malin--motivationen är mycket att få mer tid med barna, Tack!!

Johanna--Tack, ye segjamte som en är....Kramiz!!

2011-08-11 @ 18:30:08
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0