SNART 3...

Tiden rinner ur fingrarna.
Helt galet fyller lilla trollungen Bon 3 år!!
Klarade 3-års kollen väldigt bra.
Kan bli väldigt stressad över att han ska vara överallt hela tiden men om sanningen ska fram vill jag hellre att han ska ta för sig av livets varje secund än att sitta i ett hörn och bara titta på tiden som försvinner allt för fort.
Freddie blev ett och halvt i går!
Liten som blivet lite större.
Det är så härligt att se dem leka ihop, -skrattandes och Bon som saluterar-Va roligt vi har det!
Jag rycks med, ja senast innan läggdags idag hade vi ett litet vattenkrig.
Så underbart att höra barna skratta och busa!




Ett...

...två...

....TRE!

PUSS!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny Broberg

Hej vännen!

Jag saknar att läsa vad du skriver. Vill veta hur det är med pojkarna! :) Vill bara säga att jag tänker på dig! Massor med kramar från Strängnäs

2010-12-29 @ 19:27:37
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 07:43:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0