VISSA SAKER...

...är så otroligt svåra att skriva om.
Jag har en "hemlig blogg" där jag skriver om allt som jag inte känner för att skriva om här.
För mig hjälper det att skriva.

Jag skrev massor när första bebben inte ville mera.
Jag skrev när Bon flyttade in i min mage och vi tyckte de var för tidigt att berätta.
Vet inte hur eller någon förstår riktigt hur jobbigt det var första veckorna att vara gravid igen efter lång tids väntan och denna gång kändes det som en repris.
Blödningen började i vecka 4 för att fortsätta varje dag i nästan 2 månader.
Jag vet inte hur jag orkade.
Besöken tll kvinnokliniken var som en räddning för oss, för att försäkra oss att någon bodde i min mage.
Ingen visste varför jag blödde.
Men några gånger när jag skev om det grät jag hela tiden.

Nu igen är det svårt att skriva.
Lille underbare Freddie har urinvägsinfektion och har haft det ett bra tag.
Det dom vill kolla på barnkliniken är vart infektionen sitter.
Det är en väldigt ovanlig infektion och det är ännu mer ovanligt att killar drabbas av den.
Har vi "tur" har inte infektionen vandrat upp i hans kropp.
Han har säkert ont men tar det väldigt bra.
Endå gångerna man fattar hur ont han har är när vi testat pottan, detta innan vi visste att han var sjuk.
Men varje gång vi testat pottan har han skriket, tårarna har tokrunnit och hela hans kropp har blivet hård.
Vilket inte är så konstigt.

Nu väntar vi på remiss och att han ska bli frisk.


Underbara lilla du, vi älskar dig så mycket!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Mia

stackars lilla barn!

Och inte kan han tala om vart det gör ont heller. :-(

2010-05-10 @ 10:47:48
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: carro sundeborn

Lille plutt! =(

Förstår att det är jättejobbigt, hoppas de får ordning på det snart!

Kramar

2010-05-10 @ 18:42:12
URL: http://dhrakken.blogg.se/
Postat av: Lotta

Huga stackarn! Hoppas han blir frisk FORT!!

2010-05-11 @ 21:21:20
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0