HAN ÄR SÅ STARK!

Min son.
Bon!
Nu är han bättre!
Inte bra men snart så!
Bricanylen som smakar hallon slinker lätt ned med inte kåvepenin...
Nån som smakat?
Jag har, smakar alltid på det jag ger barnen.
Det är inte gott.
BLÄ!!!
Vidrigt...
Förra gången han fick va det en annan smak...
Aja, efter massor övertygelse om att han ska bli bättre blir det till att blanda en skvätt välling så åker det med....
Tror att läkaren skev fel dos på bricanylen denna gång för han blir helt hyperaktiv...

Nått kul!
Jag va på fest i går!
Min syster och hennes man fyllde år och mina föreldrar drog på stort och hade ordnat fest på södra berget!
Jag hade väldigt trevligt.
Kent fick va hemma med sjuklingarna.
Så nu är jag trött...zzzz

Hade knappt nån mat, välling eller blöjor hemma.
Freddie hade 1 vanlig blöja...
Hittade några sånnadära blöjor som man ska ha när man badar så han fick på sig en sånn...
St 4....
Väldigt för stor för han..
Mina föreldrar kom en snabbis så jag och Kent kunde fara och handla själva.
Det är så skönt att inte ha barnen med ibland.
Helst när vi ska handla mycket.
Bon som just nu helst äter vit mat är lätt att laga mat till.
Det blir massa fisk, och det gillar vi alla!
Bons favvo är stekt strömming och makrill i tomatsås.
Och en annan bra sak är att fisk är nyttigare och billigare än kött.
Så nu har vi fyllt på lite...

Så va de....

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Har du ändrat dej angående egentid :) det är väl inte så dumt att få em timme el två för sig själv ibland ?

2010-03-30 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0