Amo a mis niños

Har haft det så bra!
Fatta förra sömmaren va det bara en massa tjat mig och kärleken hela semestern.
Ite ett dugg denna gång.
Barnen är underbara varelser och det är otroligt att få vara med om dem.

Freddie har dock en bakterie i sitt urin som bara ligger och väntar och så länge han inte visar något symtom så blir han inte behandlad men får fortfarande ge urinprov.
Det känns lite sådär...
Men han är go och väldigt glad så det är ju viktigast.
Bon fick vi ta med till vårdcentralen för han kunde inte sluta hosta.
Alla prover va bra och Bon va som vanligt väldigt duktig.
De tar snabbsänka, halsprov och näsprov när han blir undersökt och hela tiden sitter han som ett ljus.
Fick nån ny hostmedecin som funka toppen men med väldigt tråkiga biverkningar.
Tex kunde man få trimors, skakningar och det gjorde han verkligen så då gav vi han lite mindre av den och de verka funka det med.
Men det känns lite trist att "bamsemärkena" samlas på hög här hemma.
Nu mår han bra.
Han och Freddie fick följa med på äventyr till sagoparken som ligger nästan vid ö-vik och de hade så kul.
Plus att Bon har fått tillbringa lite ensamtid med sin mormor och morfar några dagar.
Vi har tom sovit i husvagn!
Mina föreldrar har köpt ett husvagnsplats vid Bergafjärden och deras plats är nästan på stranden!
Så jag tog barnen och sov där en natt.
Det funka bra med en natt men jag är för bekväm för att kunna bo sådär hela semestern.
Barna älskade att bada i havet.
Några tripar till Norra Berget har det blivet, väldigt bra ställe!
De va väll lite sådär..

En tanke till mina kusiner som förlorade sin älskade pappa.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jajjamen det är vi! :) Här är allt bara bra själv då? Ja men visst är han. :)

Ja men dom är ju så otroligt söta dina två små! :) Och man har ju sina smeknamn. Blir bara så förbannat le vissa människor i min närhet som inte kan hitta på något själv!



Ha det så bra! :)

2010-07-25 @ 23:57:02
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0