VAD KALLAR DU DEM FÖR?

Stod och gjorde sånnadära som bilden visar och det jag kallar dem är helt politiskt inkorrekt.
Vad kallar du dem för?

Det gick ivarjefall väldgit bra att vaccinera bägge bröderna bus.
När vi kom sov Freddie så de började med Bon som fick ett väldigt fint märke med Nalle Puh som han satt och studerade plus åt upp medans Freddie fick sin spruta.
Läkaren tyckte att Freddie var den gladaste som han vaccinerat och det tror väll jag så som Freddie skrattade åt läkaren.
Freddie fick också ett märke med Puh som Bon fick när vi kom hem och gissa?
Japp det åt han upp med.
Efter vaccination åkte vi till Ica, jag hade lovat Bon korv så så fick det bli.

Ingen av barnen fick nån biverkning som stod på kortet, Freddie fick nått annat..
I en halvtimme, mellan 23-2330 låg han och tokjuckade i sängen.
Han kan ju haft ont, eller jag vet inte.
Han såg helglad ut....

 

Osså en till grej.
Jag har gjort det med.
Men det är väldigt spännande vart det kommer smälla nästa gång!
Vad menar jag nu?
Jo, i de flesta "mammabloggarna" verkar det gå en trend att tiillslut få "nog".
Det är väldigt kul att få läsa när någon vräker ur sig allt sådär.
Rensa huve lite.
Plus att det är bra att veta att alla har det någorlunda likadant.
Ingen av oss "mammabloggare" är ensam med våra problem.
De flestas barn har sömnproblen, vill inte äta, vill inte göra som en annan vill, gör saker som man inte vill att de ska göra. Ja osv.

Så, jag undrar vart kommer det smälla nästa gång?



pöss!


Kommentarer
Postat av: Malin Näslund

Jag har gått över till att kalla dom kokosbollar!

Barna blir skogstokiga om jag råkar säga the N-wordbollar, o det är ju för sig bra att dom reagerar. För det är ju faktiskt himla korkat att kalla dom för negerbollar......samtidigt som man kan skratta hysteriskt åt att det heterdet el. hette så....Kram!

2010-01-15 @ 15:35:34
URL: http://enviktigblogg.blogg.se/
Postat av: SuzieQ

Gjort vaddå? Nu blev jag nyfiken..

Jag kallar dem iaf för chokladbollar

2010-01-15 @ 15:45:50
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

För mig är det negerbollar kort och gott. Jag förstår inte varför det har blivit ett skällsord?

2010-01-15 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0