TV


Har följt "Top Chef" som gått i repris kl 17 på vardagarna och har verkligen funderat på vad de håller på med.
Så här är det.
En av deltagarna blir nästan genast utanför.
Varför kan jag tycka, han verkar "normal", säger vad han tycker osv.
Han får tåla väldigt mycket från de andra deltagrna enligt vad man få se av programet.
Fast han säger ifrån hela tiden och det hela blir bara värre och värre.
Tillslut blir han överfallern av en annan deltage som är nästan dubbelt så stor som han, men detta ska föreställa ett skämt som de planerat.
Ingen av de andra gripper in medans han blir fasthållen och nedbrottad till golvet.
Det är hemskt att se.
Han som överfaller får naturligtvis inte fortsätta tävla.
Varför fick det gå så långt?

Från det ena till det andra så har det varit en bra dag.
Vi har byggt med järnvägen, lagat mat till hästen, läst böcker, målat, lagt pussel och massa annat.
Freddie var jätteledsen ett tag men med denna sång och mitt mantra för få barnen att komma till ro

"Du är så fin och jag tycker om dig
Du är så fin och jag tycker om dig.
Ingen är så fin som du i hela världen,
ingen är så fin som du i hela världen"

Några minuter av den sången och båda blir nöjda.



Jag beställde legobilder av Kent, de ska sitta på bröderna bus rum hade jag tänk.
Lite roligt tycker jag att ta kort på sånt som barnen tycker bäst om att leka med och ha som tavlor.
Ska beställa kort på "räls" och bilarna med.
Ja, det får väll bli dagens tips!

PÖSS!



Kommentarer
Postat av: Malin Näslund

Kanonfint med lego!

2010-02-01 @ 14:02:10
URL: http://enviktigblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0