NYÅR!

Det blev väldigt trevligt här hemma!
Vi hade filurat på lite allt möjligt att äta.
Lammfile?
Röding?
Oxfile?
Nä!
Det blev Tacos, så underbart gott.
Och till efterrätt gjorde älsklingen en engelsk trifle.
Också väldigt god.
Bon smaskade hur mycket som helst.
Freddie som är mitt i ett väldigt missnöjd period var under middan väldigt nöjd men surnade till efteråt.
Jag flaxade fram och tillbaka för att bära in mat och värma välling till surkarten medans Kent satt med han.
När vällingen som tar 40 sec i micron var klar och han skulle få den så då hade han somnat där han suttit hos pappa och gnytt.
.....
Aja, bättre en sovande surkart än en vaken...
Vi håller på bli galen av hans missnöjesmelodi..

Barna sov strax innan 2000 och vi fick en väldigt bra kväll med film och mys.

Idag var vi ute och Bon fick åka snowracer plus att Kent fick jaga han lite.
Helt underbart!
Bon fick hjälpa mig att köra vagnen med surkarten och Bon är jätteduktig på att göra det!

Bon har kommit in i ännu mera trotts.
Det är inte klok!
Ena stunden är han väldigt underbar medans nästa stund kastar han alla sina bilar.
Och inte ska han sova middag men somnar endå för han är trött.
Grin och skik sedan sover han.
Inte nån vidare matlust har han heller.
Jag fick mig en välbehövlig timmes sömn och när Pappa Kent och Bon väckte mig såg det ut som Bon vuxit 5 cm...
Inte konstigt att han är tjurig...

Ha nu ett underbart 2010!


Bon mumsar Trifle!


Freddie bara somna sädär...ser nästan ut som en docka...


Så underbart fina!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0