LEKSAKER!

Åh, så kul det är med alla leksaker som vi kan köpa till barnen!
Vissa köper ivarjefall jag för att få leka med lite själv.
Måste få tipsa alla som läser och har vägarna förbi Ica Maxi i birsta, just nu har de rea på mycket av leksakerna.
30, 50 och 70 procent rabatt!
Vi hittade ett trätågset från ett tyskt företag för endast 50 kr!

Till julklapp hittade vi ett briojärnvägsset plus batteridrivet lok på Icamaxi för 140 kr!

Det är väldigt bra pris tycker jag!
Plus att Bon älskar att bygga med rälsdelarna.
Han har också ett tågset från IKEA och det är ju så kul att både räldelarna och lok plus vagnar passar till alla sorterna!
Tills sin 3årsdag kommer vi väldigt troligt köpa tågsetet från Biltema, också bra pris och massor av delar!

Hade jag varit gjord av pengar hade jag köpt ett sånt där bord, men nu ska vi kolla om nån kan bygga ett till dem.




Jag vet att det står från 3 år och eftersom det inte går att lita på om Bon tänker stoppa nått i munnen så skulle de va bra med ett sånt där bord.

För övrigt är det "Cars" som gäller, allt!
Bon har en Carsbilbana där alla hans bilar far runt väldigt ofta.
Och så gunghästen är väldigt populär, den ska Bon mata varje dag plus ta en "galoppiti" med.
Det är så underbart med lekande barn!

Till dig du trevlige läsare som ramlat in här och är föreldrer eller bara gillar leksaker.
Vilken eller vilka leksaker är din favorit?

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj! Ja du, vet inte riktigt vad jag gillar. Men att bygga med lego (ett litet tag) ;) Sen gillar jag mest att vara med när det är "pyssel", rita, pussel, pärlor osv. Och innebandy måste man vara med på lite då och då ;)

Eric vet jag inte riktigt vad han gillar mest, det är rätt olika från dag till dag faktiskt!

2010-01-17 @ 07:14:42
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: SuzieQ

Hmm har väl inte direkt nån favvoleksak men Lucas gillar mkt att lägga pussel så det blir det väldigt ofta här hemma eller sitta å måla=)

2010-01-18 @ 15:45:04
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0