JOBBANDE MAMMA LOTTA!

Så har jag börjat jobba!
Helt klat en höjdare måste jag få skriva.
De blev en hel del år som föreldraledg.
Pappa Kent är föreldraledig nu.
Barna börjar dagis till veckan, Bon fick 5 veckors semester även detta år bara det känns ju toppen!
De kommer väldigt troligt få låååånga sommarlov, tror att det behövs för ivarjefall mina små barn.
Håller på bli "inskolad" själv på jobbet, massa nytt och även gammalt.
Har en hel månads handledning och det känns toppen!

En grej som också är mycket trevligt är att i lördags va jag och grillade med min underbara!
Efter lite tänk kom vi på att åka in till stan och stadshusverandan, det passar oss som är lite rädd folk men vill se våra vänner som bor i Sundsvall...

Ännu en sak som är kul är att både körsbären och Hallonen är mogna och finns i massor!!!
Barna älskar hallon!

I morgon väntar ett toklångt arbetspass men med underbar vårdtagare och fina arbetskamrater kommer det bli roligt!




Bon, mormor och en kattunge..strax efter de tog bilden tappa Bon kattungen i en vattenpöl...
Jag älskar Bons stil..Riddare med "Bilar"gummistövlar och kallingar med spindlar!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken söt son du har :)

2010-08-19 @ 13:47:17
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0