SATT

....och såg nyhetmorgon i dag.
Där diskuterade de hett om 5-minutersmetoden för att få barn att sova.
Jag gillar den inte.
Hemskt att höra någon av mina barn skrika och gråta bara för att få en bra sömn själv.
Vet de som använder metoden och har låtit sina barn skrika i 2 timmar.
Jag skulle inte orka höra mina barn skrika och gråta så länge.
Det är en grej som inte jag visste innan jag barnen kom till oss, det va just detta med hur mycket sömn jag går miste om.
Men hellre det än inga barn alls.
Mer om sömn, Freddie..
Jag har helt kapitukerat...
Nu har han fått somna i våran säng i flera dagar och somanr på mindre än 5 minuter.
Där får han sova nu ett tag.
Nått säger mig att vi förmodligen inte kommer få mer barn så nu är det bara att mysa med han så länge han vill det.
Bon kommer ytterst sällan till oss nu och gör han det sover han inte bra utan han sover bäst för sig själv.

Mer sova, vi tog varsinn sovmorgon nu i påsk.
Jag fick sova hur länge jag ville!
Och det fick Kent med på sina dagar.
Bon tycket det var underbart att vara ensam med pappa.
De dagar jag kliver upp vaknar Freddie nästan genast efter mig och vill upp han med.
Bon behöver ensam tid med nån av oss.

Nu lockar sängen och lillen...
Lite bilder på våra fina barn!


Så här glad va lillen medans toan svämma över och jag fick ett totalbryt...nu är toan fixad...




De leker oftas väldigt bra ihop.


puss!

Pigg och glad!


PÖSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0