1ÅRS KONTROLL!

Lillen va på ettarskontroll idag!
Jag vet, ett år blir han om en vecka!
Galet vad tiden går fort!
9 kilo på pricken väger liten nu och det är dessväre en minsking men han är fortfarande glad och vi väntar fortfarande på provsvar...ibland tar de god tid på sig!
Ja så är han 75 lång!
Det är en mycket praktisk vikt tycker vi på lillen.
Två sprutor fick Freddie och nu hela eftermiddan har han varit så missnöjd.

(Nu måste jag reda ut en sak jag blir så less på!
Det är just detta med att folk kallar sina barn snälla om de inte grinar sig less på tex affären.
Om deras barn grinar sig less på affären hör jag inte nån tycka att deras barn är dumma vilket är motsatsen till snäll.

NÖJD ELLER MISSNÖJD heter det.)

Barnens mormor var hit och det hjälpte inte ett dugg, han låg och grät på henne istället.
Nu innan natten hade han 39,3 i feber.
Fattar inte varför han tjurade på att hålla sig vaken hela eftermiddan...

Nu blir det en tidig kväll.



PÖSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Små barn tjurar nog inte om de har feber ,han mår nog dåligt !

2010-04-30 @ 16:06:00
Postat av: Ajdinsmamma

Nae Gud vilket charmtroll :)

2010-05-05 @ 20:43:42
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0