SEGT!

Fy, fan va min dator segar just nu!
Eller kan det vara sidorna just jag ska in till som alla andra just nu också ska till?
Ja, inte vet jag men störigt är det!

Fick ett mail från bröderna bus faster om att facebook tänker porta alla som inte skickar mailet vidare.
Är det någon fler som fått det mailet?
Aja, jag är inte så aktiv där, men kul att ha en sida där.
Tänker inte skicka vidare det mailet.
Är med i det som hette helgon.net förrut och när de fick fler användare så hotar de endå inte med att ta bort folk, inte vad jag vet.
Har inte varit inloggad där på länge.
Men visst är det märkligt?

Fick tillbaka min son Bon lite väl sent...
Hihi, han hade tagit en låååång tupplur med mommo, men sedan kom de.
Han är så fin!
Och bara på denna helg har han faktist börja förstå mera vad man får göra och inte.
Plus att han har blivet en hejare på att ta sin medicin.
Den smakar skit tycker jag men kanske inte Bon eller så är han van.

Fick väldigt bra råd och tips av en fin vän.
Tack!

Imorgon kommer kärleken hem!
Han fattas oss!
Mycket!

Fixade lite innan Bon kom hem idag.

Har tätat nästan alla fönster nere och det känns bättre.

Bon fyller 2 om 23 dagar, det är häftigt!

PÖSS!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag o daniel har fått nått sånt där mail. Det är bara att strunta i för det är nått skumt med det! Skicka inte vidare!!

2009-11-02 @ 08:45:16
Postat av: Elli Caramelli

Nej det är bara skit mail, kedjebrev kallas det..;)

Sånt som bara går runt och runt men inget händer..

2009-11-03 @ 10:10:17
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0