SÄTTA SPRÄTT.....

....på barnbidraget i morgon?
Nja, inte riktigt.
Lite slösa kommer det bli, men varje krona har "setts över" så nått väldans slös kommer de inte bli.

Sitter här och luktar spya...
Freddie behöll inget av ersättningen i kväll och ammningen gick väll inte bäst.
Han brukar inte spy och det luktade verkligen usch!
Hoppas han inte är sjuk.
Han som inte följer sin "kurva" så bra, han går upp men inte riktigt så mycket.
Nu senaste månaden har han bara gått upp ynka 400 gram.
Han ser inte "svältfödd" ut men om jag gemför med Bon i samma månad så vägde Bon nästan 2 kilo mer.
Ska ringa bvc och höra.
Men det är säkert inte konstigt.
Freddie har ju sovit på nätterna och nu senaste månaderna rör han på sig mycket.

Men nu blir det en dusch sedan sova.

ps. Jag fattar fortfarande mig inte på Lady GaGa



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Hoppas att han slipper bli sjuk nu!

Förstår mig inte heller på Lady gaga....



Kram

2009-11-19 @ 23:13:10
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0