BRA, BÄTTRE, BÄST!

Sitter och har Black eyed peas som bakrundsmusik.
Helt galet men jag tycker de är bra.

Jag mår faktis bra.
Barnen mår bra.
Kärleken mår bra.
Kan det bli bättre?
Jomen det känns som det, kan inte sätta fingret på det men....
Nått som ligger i luften.
Även fast jag är totalt less på att det rengnar så känns det inte som jag blir blöt när vi är ute.
Märkligt.

Bon pratar mest bara massa strunt fortfarande men det går som att föra ett samtal med han. Men det känns ju lite som det bara är han som är sen med att prata.
Började tex att läsa för han när han tittade ut, fanns liksom inte så mycket kul att göra på bb.
Aja.
Man ska ju inte gemföra barn men det blir lite svårt ibland...
Vet att när alla barn är 15 så ligger de lika i allt endå.
............................................................................................................

Vi har haft väldigt fina kvällar med mycket skratt och bus.
Innan Kent kom hem ringde mormor och funderade lite vad Bon ville ha nät han fyller år. Jag råkade säga ordet glass.
Det är ett av orden som han kan.
Så sedan sa han glass hela kvällen och sprang hela tiden till frysen.
Glass, glass, glass....
Men kan ju få skryta lite, Bon som typ bara har ätit korv här hemma åt först igår massor lax.
Ja, jag menar verkligen massor.
Mera, mera, mera sa han.
Osså idag åt vi stekt strömming och det har han ratat tidigare men inte idag.
Han åt 6 strömmingar!
Så mycket åt inte ens jag utan satt och "rensade" för fulla muggar till han.
Jag lagar mycket fisk, det kan nog bli 3 dagar i veckan.
Men aldrig har Bon varit intresserad.
Det är ju faktist väldigt billig och bra mat.

.................................................................................................................

Nu ska jag se till att få duscha.
Ahh, varför ska det kosta så mycket att fixa ett badrum?
Hade ju varit perfekt att kunna duscha på nedre våningen.
Nu badar Bon där osså ja...ni vet vad man gör på själva toan...
Men har lite ideer.
Först hä ut badkaret och köpa en sk "flexibath", en ihopfällbar badbalja.
Sedan måla färdigt hela badrummet.
En duschkabin skulle va perfekt!
Osså ett lite mindre handfat.
Ny toa...
hade varit toppen!
Nä ska tvaga mig nu.

....................................................................................................................

Lycka!



PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0