VÄL FÖRBEREDD?

Jag?
Hahahaha!
No, inte ett dugg.
Bon kom 10 dagar innan och det skulle va idag det ifall bebben får ett infall, vilket jag inte tror.
Vi har inte packat nått ännu, hade inte tänkt va på bb så länge.
Va ska man ha med sig då?
Ett glatt humör och ett jävla anamma?
Aja, rena trosor vore nog toppen att ha.
Lite braiga duschgrejer.
Bebben vill nog ha nått på sig.
INGEN NAPP, det tänker inte jag hålla på att pillra med, inget som bebben har lust med heller och Bon blev bra utan napp, han är vekligen inte en grinunge som endel barn kan vara som är van att "nutta" napp för jämnan.
Kan ju vara bra när man läser om plötslig spädbarnsdöd, men den risken tar väll slut efter bebben blivet 6 månader.
Aja, endel skulle nog behöva nutta på en napp hela livet....
En sak som vi inte hade hemma sist alls är modersmjölkersättning, vilket kan va en ide eftersom ivarjefall Bon var väldigt trött när han kom och gick ned de första veckorna osså vet jag ju inte ifall jag kan amma denna gång. Inget som man ska ta för givet.
..................................................................

Det blev en väldigt tidig kväll för mig.
Jag och Bon hälsade på min mamma igår och jag ville till Erickshjälpen, det är dock nedförsbacke hela vägen....tog säkert 30 minuter att gunga ned och ont, ont, ont gjorde tillslut varje steg.
Ja, osså mamma är ju verkligen en karaktär för sig....
Hon satt och tjatade på om sitt jobb som vanligt.
Och helt plötsligt säger hon ;- Men jag tycker att du verkar så trött på sistone, hur är det fatt?
.............................jag blev lite less på henne, sa- men för det första ä det 11 dagar kvar till jag ska föda ett barn, Bon tycker 5 är en bra tid att kliva upp på och när jag ska lägga mig så vaknar lillbebben i magen.
Ibland måste hon få hjärnsläpp...
Aja, det blev en tidig kväll, redan halvnie låg jag i sängen men somnade inte fören tolv....efter typ en miljon toabesök och lillbebben bara grejade hela tiden.
Vakande av lilltrollis som ruffsade i mitt hår och lajdidajdade.
Fick en puss och en lång kram sedan stuttsade han iväg.
Klockan var 545!
Sovmorgon!Frågade han vad han ville hitta på och han pekade på tvn...han tittade medans jag vilade ögat ett tag i soffan.
Han är ju minst sagt pillinarisk och när jag öppnade ögonen så satt han så här och tittade på tv...=)


Gotrollis!


Stänger in sig...

Kent skrämde sina föreldrar igår...
Han hade försökt få tag på dem hela dan, men inget svar.
Runt halvsju ringde hans mamma och funderade ifall bebben kommit....
Neee....
Vi ville bara ha barnvakt till Bon och det gick ju bra det, så nu kan jag fara till min arbetskamrat och ha lite trevligt på lördag!
KUL!

..........................................

Jävla dörr...

.......................................

Osså, varför ska endel va så ofantligt envisa?
Säger bara Carpe Diem,.
Strunta i vad som har skett och börja leva dag för dag istället.
Man vet aldrig när ens dagar är slut.

.....................................................................................................................................


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Marie

En liten fågel viskade...grattis till er!

2009-05-07 @ 23:49:43
Postat av: Jenn

2009-05-08 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0