SÅ TRÖTT....

...........................men så sitter jag framför datan endå...knäpp man är ibland....
De två senaste nätterna har innehållit en massa hosta, skrik, gråt, spyor och för lite sömn..............
Bon mår inte bra, det är han som hostar tills han spyr och då blir han jätterädd och börjar skrika och gråta plus att Freddie vaknar så det känns som rena rama cirkusen.........
Hade "egen tid" i vardagsrummet medans Freddie sov och Kent matade Bon då jag bara inte hade nått tålamod kvar, orkade inte höra på Bons gnäll nå mera, fast jag vt att han inte gnäller för att jävlas så orkade jag inte mera....
Fattar inte hur föreldrar till ungar med kolik gör. Min kusin hade kolik i 9 månader, fatta 9 månader av skrik, jag skulle bli tokig!
Fattar hur bortskämd jag är som inte orkar 2 dagars gnäll....
Ringde sjukhusrådgivningen och de sa att vi skulle fara med Bon till primärvården, Kent for och fast det var massa folk som väntade fick Bon gå in genast och de tog en massa prover men fann inget....
Fatta, de hitta inge fel på han bara att han hostar tills han spyr...visst är de märkligt?
Vi har haft våra funderingar ifall Bon skulle ha astma sedan han började krypa för så fort han anstränger sig flåsar han och börjar hostar, men de fann inget...inge fel på Bon....nått måste ju vara fel, man hostar inte tills man spyr och är helt frisk eller gör man det?
Läkaren tänkte först skriva ut en medicin som stoppade hostan samt innehöll sömnmedel, men Bon fick bricanyl istället.
Både Kent och jag hade valt den med sömnmedel...
Bon har fått bricanyl 2 gånger idag och vi tycker hostan låter lite bättre.
Har redan bestämt att Bon inte ska gå på dagis på tis och onsdag så han ska hinna bli frisk, behöver han va hemma torsdag så ska han va det med.
Osså Freddie har nyst som bara den idag....
Aja, hoppas på hyfsad sömn inatt.
Inte så kul att läsa, men måste få skriva av mig.....

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej tjejen!

Jag kan inte komma i morgon tyvärr. Ida är hos mamma och jag ska hämta henne i morgon och vara lite taxi åt mor o far. Vi får höras i veckan nåt.

Hoppas hostan ger med sig!!!

Kram!

2009-05-24 @ 20:47:50
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0