DONK!

Så blev mitt uppvaknade i morse plus en trollunge som låter som en syren.
Känner smärtan i mitt huve samtidigt som jag försöker fatta vad som hänt, Bon har skallat mig plus att han men har ont i sitt huve. Fast det var nog menat att vara en kram.
Han skriker tills jag tar upp han och ser att det är ingen fara med han, tittar på klockan.
417........
Allvarligt.....
Ja...
Och inget får Bon att somna om.
Tur att Freddie inte vaknat av skriket, börja tro att de skulle kunna sova sig igenom en Motorheadkonsert.
Jag ger Bon lite vatten och lite frukt att äta för att sedan lägga mig ett tag till.
Nu skulle man ju kunna tro att jag får ligga ifred och bli riktigt ordentligt utvilad....om de vore så bra.
Nej, typ varannan minut kommer gotrollet och pladdar på plus delar ut kramar och pussar.
Men när klockan hunnit bli 6 så börjar barnprogrammen så då tittar Bon på dem sitallet ett tag.
Kent går med Bon till dagis och jag tokdyker ner i sängen och somanar på tre röda, vaknar nån timme senare av att Freddie ligger och grymtar efter krubb så han får komma till våran säng, där somanr han igen innan han fått nån mat.....
Aja, han ville väll bara goa lite han med.
Kent hämtar Bon och jag har fixat med lite mellis sedan vaknar Freddie för han vill ha mat.
Fattar inte hur mycket en unge kan sova men jag är grymt tacksam för att han gör det.
Plus att han har kommit på att han vill äta mest hela kvällen troligtvis därav att han sover så bra under natten. De första nätterna vaknade han runt ett för att äta men nu vaknar han inte fören tre ungefär.
Med undantag inatt, då han skippade nattmaten helt.
Freddie sover själv i sin spjälsäng, nått annat vore otänktbart eftersom Bon vaknar först och gärna hoppar upp till oss, Freddie skulle inte fixa en sånn behandling.
Han verkar väldigt nöjd med att sova själv.
Näää, sovdags nu!


Titta, va mysigt Freddie ha det!


Asså, på mindre än en vecka tycker jag att han har blivet mycket längre än sina 52 cm...


Så fin! Kinderna liksom flyter ut när han sitter sådär....=)


Vaknar inte när han får ny blöja, måste sova lite mera...


...så jobbit.....måste jag vakna tro.....


Jag vill sova.....


Snart, så...


Yee, äntligen tillbaka till min säng!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Visst är det underbart när barnen vaknar sådär tidigt... NOT!!!

Vad skönt att han sover så bra lillprinsen eran!

Jag ska kolla hur det ser ut på måndag, är det inget bokat så kommer vi gärna!

Ha en underbar helg, kram!

2009-05-20 @ 21:46:18
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0