THA BOMB!

Trodde jag....
Jag och Bon gick iväg till mitt jobb idag.
Jag skulle berätta att jag blir hemma ett tag till.
Trodde det skulle bli läskigt.
Men det blev det inte.
Min chef hade det trott det.
Måste få berätta.
Mitt första gravvic som förövrigt också har svårt att få barn blev ganska snabbt med tvillingar och hon jobbade inte alls så länge.
Den andra gravvic är också med bäs och ska få i maj hon med.
Så min chef tyckte det var inte helt otippat att vi med skulle ha en till.
Även om vi inte är helt säkert på hur det gick till, Bon tog ju sånn tid på sig.
Men bättre unge får man leta efter.
Och det har börjat en väldigt trevlig tant på mitt jobb, trevligt med lite olika åldrar. Osså kanske ett säkert kort för hon blir inte gravid, det hade hon gjort färdigt som hon sa.
Så nu ska jag sitta och fylla i lite papper, tack snälla kärleken för skrivaren!!
Det är lite klurigt att fylla i de där papperna och har inte fått nått sånt dära bevis ännu för det verkar ju aldrig ta slut på "röda dagar"....





Har knäppt ett gäng med kort men har inte fått fram den där grejen som man laddar över med, lite tråkigt...=(

Aja...
Det var väll det.
Jajustja.
Har blivet helt beroeende på varm apelsinsaft, så otroligt gott!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Skrivare är så skönt att ha!

det är synd bara att det tar slut på bläck så jävla fort! :-o



Det finns ju bara ett Maxi i våra trakter.

Närmsta är ju annars typ Gävle. Så det är inte så svårt att räkna ut vilket jag jobbar på. hihihi....

2009-01-05 @ 11:50:15
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Visst är det smidigt med självScanningen?!

Jag handlar också där. Men jag står aldrig i den kassan.

Jag sitter på arslet i nån av de andra. :-P

2009-01-05 @ 11:54:57
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0