ÖGONBLICK

Att Bon är sötas har väll ingen missat?
Nu har han blivet ännu sötare, hur det nu är möjligt?
Han ska härma mig.
Dvs han sätter händerna på sina små höfter och putar med magen.
Han tycker väll att jag ser ut så nu..=)
Plus att om jag frågar han -vart är bebben?
Då klappar han mig på magen och skrattar.




Bytheway....
I dag har vi skrivit under sista papret på lägenheten!
Enda, vi måste tillbaka till lägenheten för de som köpte tyckte att vissa ställen var dåligt städade..
Måste få säga att de var mer nogrann än när vi städat ur lägenheten i Bergsåker som Mitthem äger.
Aja, jag är inte bitter utan fixar gladeligen "felen".
Och vi hann inte få en enda dubbelhyresmånad.


Trist...
Jag är dunderförkyld...
Och lilletrollis snart med...=(
Igår sov trollis från åtta till sju!
Och jag från nie till sju.

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0