NY KATEGORI.

Och det är precis vad det heter, ögonblick.
Sånt som får mig att må bra, behöver det just nu.

Dagens ögonblick får bli två.
Första är när jag nattat Bon och lilltrollet i magen hade nästan sparkat sönder kissblåsan på mig.
Jag som tror att Bon somnat springer till toan.
När jag sitter på toan hör jag Bon "gagooodelooo".
Kommer tillbaka till sovrummet så ser jag att Bon precis är på väg därifrån, varav han upptaäcker mig och gör en tvärvändning.
Han kryper så fort han kan längst upp i sängen och drar täcket över sig samtidigt som han fnittrar en massa.
Jag frågar om han sover så skrattar han gott.
Sött va?

Andra var när vi skottade utanför Kent och jag.
Bon var med och var överallt hela tiden.
Tillslut fick han världens fart och börjar krypa tvärs över snön.
En annan fick pulsa i snön för att få fatt han.
Bon tyckte det var väldigt kul.
Det gjorde vi med.
Älskade troll!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det roligt med egen tomt som de små kan busa på?



Vilken buse som tänkte smita upp igen. :-D

Har ni "storsäng" till Bon nu?

Skulle det ha vart Leo så hade han smitit iväg och man hade gått jaga järnet.

2009-01-21 @ 21:45:55
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Lotta

VA söt han är!! haha!



Det är olika, nu när han är sjuk får han lite mer.. Och ibland får han som mellanmål. OCH ibland när han lägger sig.

MEN helst ska han äta gröt när han lägger sig. Och sen bara dricka välling vid 22-23 och på morgonen vid 06. Alltså 2 ggr per dygn. Men det blir som sagt olika..

2009-01-22 @ 20:54:57
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0