MADE BY IKEA?

Eller nått...=)
Jag måste få påstå att om jag slutar logga in på IKEAs hemsida skulle den upphöra. Och om vi skulle sluta handla där skulle nog Mr Kamprad himself ringa från Schweiz och fråga om vi dött eller nått.
Jag  har fler gånger bara dragit med mig Bon och åkt dit, inte för att vi behövt nått bara för att strossa runt äta en wrap och tillslut hittat en massa saker som jag tyckt att jag behövt sedan när jag handlat varje gång blivet glad för det knappt kostat nått.
Vart vill jag komma?
Idag var jag inte trogen IKEA.
*SYND*
Vilken avd av Inferno kommer jag komma till tro?
Vårat älskade underbara jättebord får inte plats.
Så Bons moffan ska "adoptera" det och vi skulle hitta ett nytt.
Jag visste av ett bord på Silvan som bara kostar 500 kr och om man vill så får man plats 8 pers runt det. Plus att vi har lilla "mini" kvar, där kan man sitta fyra.
Ja, osså tänkte jag som så att jag vill inte lägga ut en massa stålar på dyra möbler när vi komma ha småbarn som ev kanske sitter och ritar eller nått på tex bordet.
Så det fick bli så.
Sorry IKEA!
Men jag kommer nån dag till veckan med trollis och köper nått, jag lovar!!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjing!

Då är vi 2 som älskar ikea... Och alltid kommer man ut med nåt, potatisskalare, lakan eller en tvål?! Var dit senast igår, med en matstol till Hannes och naturligtvis en snuttefilt, med en inbyggd handdocka... Yeahy!

Ha en skön lördag...

2009-01-10 @ 22:02:40
URL: http://mumsans.blogg.se/
Postat av: Mia

Ikea är bra! Men jag tycker inte deras matmöbler är så mycket att hurra över. Har faktskt ALDRIG hittat ett matbord eller stolar jag vill ha därifrån.

Men i övrigt finns det massor massor med bra grejs. :-D

Har ni köpt det från Silvan?

Smart att välja det billigaste. Leo har farit fram med kritor över vårt matsalsbord. Tur att det är över 20år gammalt. haha...

2009-01-11 @ 12:08:24
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: ★ katta ★

ska till ikea nästa månad å stor handla ! =) möbler till dotters rum och sänggavel med nattduksbord =)

2009-01-11 @ 16:02:48
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni måste ju nästan bo granne med min tremänning därborta=). Förresten ni bor ju bara ett stenkast från Max dagis. Ska Bon gå där när han ska börja? Det är faktiskt det bästa dagiset ni kan ha! Jag vet eftersom jag jobbade där själv i 2 år =) Jag har varit på dom flesta dagis där men Römsta är toppen! Oxp vill jag se lite bilder på huset!! Jag älskar att se bilder på hus och inredning! Hemnet är min favoritsida haha=)



hare bäst!

2009-01-11 @ 21:11:59
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nä är det sant?? Skulle ju va SÅ mkt enklare att ge en supp ju!! Undra varför dom inte säger det?? Störigt!



Har du hittat till nya tråden på FL förresten?? =)

2009-01-13 @ 20:36:11
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja vi funderade faktiskt oxå på det från början! Men det får kanske bli senare. Alla Ms kläder är i dom garderoberna, och jag vill inte dela klädrum med han ;) hehe..

2009-01-15 @ 14:34:20
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0