GOTT NYTT ÅR!

Till er alla!
Jag och kärleken åt jättegott kött och potatisgratäng plus att kärleken hade gjort sin otroligt goda sparrissoppa. Till efterrätt blev det glass, grädde, maräng, chockladkaka och vaniljrån.
Bon fick värsta sockerruset och bara skrattade hela tiden..=)
Somnade dock påengång vid sju och vaknade inte fören sex för att "gå ner" lite boop och sedan få välling för att sedan sova till 9.
Så har det varit nästan hela tiden vi bott här.
Helt underbart, men det är nästan så jag sover för mycket...öh...nej jag kan inte sova för mycket...=)
Bon vaknade inte ens av alla raketer som alla grannar smällde upp utanför.
Vilket slöseri med pengar, undra om nån skulle göra likandant med sedla? Alltså bara stå och elda upp hundringar...
Tror inte det, va?
Jag och kärleken tittade på Batman-The Dark Knight.
Så ofantligt bra!
Heath Ledger är så bra, så ofantligt tråkigt att han inte finns mera bara.







Lite av Bons julklappar:







Han fick massa leksaker med..=)
Och jag tror att vi kommer köpa den här sängen till han


Vi har ju skötbord i samma serie.

Nu är Bon omöjlig...

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Den sängen har vi också kikat på.

Men nu fick ju junior syn på en säng i form av en rallybil, så får han välja själv blir det ju den så klart. haha...

2009-01-03 @ 12:10:58
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0