FRISKA?

Jodå, så gott det går för oss att vara friska.
Jamen man är ju som man är...
Har haft besök mest hela helgen, kul att bli uppmärksammad!
Idag kom Bons faster AnnaLena och hennes bebbe hunden Ozzy(som hete Bon hela tiden den var här...=)
Bon var jätteduktig och hälsade på Ozzy som man ska sedan skrattade han åt den. Ville bygga pussel med Ozzy men det gick inte så bra..
Kul med fasterbesök, och ja hon ringde och frågade om hon kunde komma...



Nått som jag tycker är läskigt med Bon är att han känner igen min morfar som vi har foto på, ja och min mormor. De är båda döda sedan länge.
Han blir jätteglad när han ser de korten och bara pekar och "pratar" en massa.


En annan blev lite ställd när jag såg ett annat kort, den personen så annorlunda ut runt ögonen..., undra ja om det är fler som har hemligheter pg?
Ingen nämd. Respekt.


Det blev en massa skrivet...=)
I morgon?
Yeee, det är i morgon det.





Envisa trollungen skulle bara sitta i gåstolen, tror han vart för trött att stå och gå...=)

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Therese

GRATTIS GRATTIS på din födelsedag =)

2009-02-10 @ 08:57:51
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: ★ katta ★

har en massa hemligheter här:)

2009-02-10 @ 11:47:45
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!

Hoppas du får en någotsånär lugn och trevlig dag!!!



Kraaaaaaaaaam!!!

2009-02-10 @ 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0