RAPAR BLÅBÄRSSOPPA...

.....är man frisk om man kan fisa utan att det kommer nått i byxan?
Förmodligen...

Men får väll ta det säkra nu då.
Men det är såååå typiskt, jag som skulle till jobbets julfest.
Utan barn, jag skulle dit själv.
Det är ju bara att bita ihop och se glad ut.
Fick hämta Bon på dagis för han var "rinning".
Han har inte "runnit" nåttt på hela dagen så natten lär ju bli intressant.
Av någon andledning är det då man börjar spy.
Jag har inget minne av någon magsjuka som man börjat att spy på dagen.
Nej, det ska ske på natten då det är som skönast att sova....
Äh...
Nog om rövsjuka....uppdatering kommer förmodligen.

Vi har fixat julgranen!
Så mysigt att bara sitta och glo på den.


Först såg den ut så här. Kent tyckte den var väldigt sparsamt klädd...


Så nu ser den ut såhär plus att Kent hämtade "bocken" som Bon skulle rida på. Plus att min snälla pappa som är väldigt förkyld kom med en mycket finare och trevligare julgransfot.
Har några fler grejer som vi kan sätta upp. Får väll se hur den ser ut till jul.
Det är en plastgran som av någon anledning barrar...

Bon har jullov nu till den 12 januari.
Vi valde att göra så eftersom jag endå är hemma och sedan när vi båda jobbar kanske det inte blir nått jullov alls för barnen. Så det är lika bra att passa på.
Bon har fått göra väldigt fina "konstverk" på dagis som han fick med sig hem idag.


Sötaste tomten...


Älgen...


....osså tomtekort! Så fina att vi håller på att gå åt här hemma!


PÖSS!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny H

Hoppas ni är bättre i magarna!

Gud vad fina saker Bon gjort på dagis,så stolt man blir som förälder :) Puss på er alla!

2009-12-18 @ 12:52:19
Postat av: Malin/majamelon

Jag fick magsjuka inatt =( Max har klarat sej men jag har sovit på soffan och sprungit mellan den och toan! Fyyyy bubblan! Jag var så hungrig nu på kvällen och så kom Daniel hem med skrov från Max...åt lite strips och nu mår jag illa igen gråter

2009-12-19 @ 19:15:44
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0