NOO....

....ingen bebbe Malin, utan bara så ofantligt förkylda är vi....
Djungeltrumman lär nog höras över Sunsbruk.

Vill inte att bebben ska komma nu heller, tror inte jag har ork att kläma ut just nu.
Har inte sovit många timmar denna vecka, smällar man får ta som småbarnsförelder. Som tur har jag liksom "övat" en massa när jag jobbat, har ju då nästan bara nattpass.
Känns liksom blasé att tjata om sömnproblem hela tiden.
Vill du inte ha sömnproblem skaffa inte barn.
Bon hann med en inskolningsdag sedan hade han massa feber och hostar mest hela dyngnet runt.
På natten hostar han tills han vaknar och då bara gråter han, tycker så jävla synd om han. Han liksom anstränger sig för att andas, inte kul alls..=(
For till BVC i hopp om att han skulle få ta sitt vaccin idag och efter massa prover tyckte de att han skulle få den där sprutan.
Han var så duktig när han fick sprutan, satt som ett ljus.
Men innan och efter så var han precis helt omöjlig, ville inte göra som någon annan ville.
De frågade lite om Bon, bla om han sa nått.
Hmmjo....mummla jag väldigt stressad över att han stretade imot i min famn.
Kunde just då bara komma på att Mamma det säger han, och pappa ibland. Mitt namn säger han.
Jaha, tyckte hon och tyckte vi skulle öva mera på att han skulle prata....
Väl ute i friska luften kom jag ju på att han säger ju faktist mer saker med...
Men det spelar inger roll för oss, ibland får jag som för mig att många föreldrar vill liksom tävla om hur snabb deras ungar är på alla deras färdigheter.

Piss det kändes att han jobbet som mamma ibörjan av veckan, FK hade "glömt" att skicka mig pengar. Ja, glömt...
Man får inte en stor förmögenhet 1 gång i månaden, men den räcker till att betala det som ska betalas.
Sedan ringde de från facket  och jag i min tur hade glömt att betal i december så nu hotade de mig att att bli avstängd...aja, fattade inte hur jag kunnat glömma så jag betalde med dessamma.

För övrigt?
Det känns inge vidare att vara sjuk.
Funderar så mycket varför endel bara "försvinner", det märks ju verkligen vem som vill vara ens vän.
Sedan en till grej som inte känns helt ok.
Men som jag inte vill orda om alls här.
Det är för personligt.

Yee, kul?
Hörs till jul...

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hade oxå börjat fundera över om det kommit nån bebbe än... Inte skoj att vara förkylda, vi har varit snoriga och hostiga i tre veckor nu...ledsamt börjar det bli.

Krya på er!



Kram

2009-04-30 @ 09:45:34
Postat av: Annelie

Räknas jag till skaran som försvunnit?

Vi e ju lika dåliga bägge två på att höra av oss till varandra så jag tror ju inte det ändå..

Kram!

2009-04-30 @ 22:35:43
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0