MIN UNDERBARA SON!

Sätt på musiken, NÅNGÅNG!!!!


Igår var en helt toppendag, från början till slut!
Började med att trollet vaknade 730!
Puss och kram sedan frulle.
For till Ica för att vi hade fått till uppgift att fixa sallad för vi skulle till grannarna och grilla senare.
Jag som går med huve i golvet blev helt plötsligt överaskad av Sara, hennes kille och sötisen Wilma. Kul att ses! Tänk att ungen eran var ännu sötare live, fusk!
Åt lite korv innan vi for hem.
Bon var så trött men ville ha nått mer att äta.
Sov efter lunchen, vaknade av hans fniss och helt plötslig får jag en bamsekram!
Ut på altanen och leka!
Hade mysigt som vanligt, Bon stoppar ned dublobitar i ett hål och han tycker att jag ska ta upp dem, inte en chans lilltrollis tyckte jag..vet ju vad som komma hända ifall jag plockar upp bitarna...jaja, räkana ut det..
Gick till grannen, de ska också ha en bebbe snart och fick se hur mycket som behöver barnsäkras. Underligt, hur mycket man än barnsäkrar sitt hem så hittar de in endå.....
Hade en väldigt trevlig kväll, behövdes verkligen.
Bon är helt otrolig, han satt jättelänge i sin stol tills han såg att hans pappa hade kommit, då ville han till pappa fortast!
Kom hem lite väl sent, Bon somnade inte fören 22....
Tänkte nu, då ska han väll sova till12 eller nått, aja  han sov till 7.
Idag?
Vet inte.


Utelek

Jag köpte den där bollen till Bon igår, vart den är just nu det vet bara han.

Dansa..

Dansa....

DANSA!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Haha, han är så söt. Ser så busig ut =)

2009-04-27 @ 18:55:23
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Hörrödu man blir ju nyfiken när du inte har uppdaterat på ett par dagar! Bebis? ;P



2009-04-29 @ 19:16:27
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0