Underbara måndag!

.
Nu behöver inte trollis använda de här grejerna för att trumma....





...men hur fort går tiden?
Om 6 veckor fyller en speciell supertrollis ett år!
Helt otroligt!
Idag hade vi celebert besök bestående av Annelie och Ida.
Vi hade så trevligt med er!
När pappa Kent kom hem så fick Bon pröva sin födelsedagspresent, en bongotrumma!
Bon var helt salig, hade tyvärr inge batteri hemma till kameran.
Men det är så kul att se när han trummar för han slår som i takt.
Så nu slipper lilltrollis slå på allt annat.
Och efter ida demonstrerat den ädla konsten att gå (fyllovarianten....hihihi) så var Bon verkligen i farten nu på kvällen. Precis som han alltid vetat hur men inte velat visat det ännu.
Synd bara att pappa Kent var och spelade ikväll.
Efter "rundvandringen" kom Bon på att han kunde använda trummorna till trappsteg, så där stod han och tjoade...Det är sånn tur att han är försiktig.
Det är som när han ska klättra ned från sängen, han vet så väl att han måste vända sig och kliva med bena först annars gör det förbanskat ont.
Av nån anledning så ville han knappt sova nått idag, det blev en kortis innan jag skulle laga mat. Och när jag skulle laga maten så vakande han såklart och ville ha uppmärksamhet och MAT!
Jag fattar inte hur jag har hunnit laga alla dessa middagar, men det hinns med varje dag.
Nä, nu får det duga så här!



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tiden går läskigt fort. Och ännu fortare går det när dom har passerat ett år tycker jag. :-o

2008-10-22 @ 09:10:34
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Just ja, du frågade om Leos halksockar.

Dom är från Dollar Store. Dom han hade på sig på den bilden.

2008-10-22 @ 09:11:02
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det skulle vara kul att träffas på öppna förskolan. Jag och Amanda ska bort en vecka nu men när vi kommer tillbaka så kan vi ju gå :)

2008-10-23 @ 19:16:30
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0