Svettigt!

Det är tametusan helt otroligt!
Det spelar ingen roll om man tar sig en dusch innan man ska iväg nånstars...
Vad händer, då?
Jo, Bon händer....
Han kan verkligen inte ligga still på skötbordet medans man jag tar på han kläderna.
Och han får verkligen mitt parti, för det ser inge kul ut...
Och svettig blir jag som han grejar.
En annan sak som jag blir lätt irriterad på är våran febertemp, den är från apoteket och det står att det ska ta 15 sec-45 sec.
Det tror jag inte på för en gång stod vi där i två minuter när en pep till.....fanskap!
Har en sån där örontemp men nån glömde stänga av den så batteriet är slut, plus att den visade temp på 35 och sånt kul....
Bon är jättesöt, nu kan han mestadelen av "imse vimse spindel" och han blir så glad när han får höra att han är duktig så imorse så tog den låten aldrig slut........
feberfri och glada(?) som bara vi kan vara ska vi gå ner och kolla på 5-sinnes konsert på kyrkan, det sägs vara helt underbart för kidzen!
Ska gå stax......

Bons underbara fot, när jag matar han innan han ska sova för natten så ligger han och kramar om mig med både sina händer och fötter. Det är så underbart!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Latsopp???

Hon är väl inte latare än nån annan unge?

Kram!

2008-10-29 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0