Vad är det för dag i dag?

Måste få börja med att säga ett stort TACK! till alla fina ord i förra inlägget!
TACK!







Det är väldigt skönt att inte va hemlig nå mer.
Ska vänta dock med att säga till chefen på jobbet efter runtinul. Det är bara 5 veckor dit och det är bra 2 veckor tills vi ska lyssna på trollbäs hjärta.
Och snälla!
Vi har nog med gissningar om vilket kön det blir, vi tänker inte ta reda på det denna gång heller. Vi tycker det är lite av tjusningen.

Mår nog mer illa och spyr mer än när Bon låg i magen, det är så jobbit att inte kunna äta. Har liksom fått ont i magen efter flera veckors hulkande.
Men på nått sätt så går det bättre än förra gånger därför jag har en liten solstråle till trollunge!
Han är så underbar våran son så det finns inge ord att beskriva det.
Från de att han tillslut somnar inför natten (vilket kan ta tid ibland) tills han vaknar på morgonen så sprider han glädje. Klart han kan grina med men då är det nått.
Fast ibland så är han en väldigt bra skådespelare med......



Mäklaren hade visning i dag och de som kom och tittade tyckte att lägenheten var dyr!
Då sa mäklaren att den faktist va rätt billig, de hade sålt 3:er i bosvedjan för 290000 under hösten.
Hon sa till mig sedan när de gått att hon tyckte att vi inte skulle gå ner i pris.
Fåse vad som händer.
Ingen som vet nån som vill bo i Bosvedjan?


Är så trött, det blir en tidig kväll.
Imorgon ska jag, Bon och mormor till birsta och handla upp barnbidraget..=)

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Bosvedjan är inget för mig. MEn tack ändå. :-)

Jag bor så bra där jag bor.



Nu har vi hittat små presenter till Bon. Får se om vi hittar på sön, annars ringer vi och terroriserar er. ;-)



Och grattis än en gång till er lilla familj och ynglet i magen! :-D

2008-11-20 @ 21:30:21
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag passar på att gratulera här, fast jag gjort det flera gånger om redan, thihi...

Aa, jag vet inte hur man ställer om klockan... ;-)

Syns på söndag,

KRAM!!!

2008-11-21 @ 11:02:54
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0