Pms......

Eller va *F*F*F* man kan kalla det för.
Övergångsålder kanske?
Jag har drabbats av en massa hormoner som gör att mitt som vanligt snälla och vänliga jag blir som en häxa.
Funderade väldigt länge på om det var növändigt att spotta ut det här.
Men det är ju min blogg, min dagbok.
Där skriver jag det jag vill och inte för att smöra för de som läser.
En sak som stört mig så länge det är denna hårdrockstrend.
Det är så löjligt att det inte är sant.
Kommer ihåg en händelse som Kent berättade om en polare till mig.
Detta hände för typ 18 år sedan.
Tjejen var punkare.
Intressenklubben kan anteckna att det var jag med, hade en halvmeter tuppkam och levde rövare...
Nåväl hon hade en väldigt fin skinnjacka med en massa knappar på.
En av dem stod det Misfits på.
Kent tyckte de var jättecoolt för han gillade dem redan då. Men hon visste inte vilka de var.....
Öh..varför skaffa en knapp med dem då?
Märkligt...
Så för *H* skaffa inte några kläder eller dylikt till dig eller dina barn som du inte kan stå för. Det är bara löjligt.
fånigt!
En annan sak är att jag kommer sluta ge kommentarer till folk som inte ids svara. Jag orkar inte med folk som tror att de är så mycket bättre än andra.
Puh!
En till grej som jag tycker är störigt är folk som snokar.
Ok, det må kännas lite bra för ni verkar ju ha nått intresse för mig.
Men stå för det då.
Det gör jag.
De bloggar som jag följer lämnar jag en kommentar sisådär ibland med mitt namn och bloggadress. Finner ingen vits med att vara anonym och har aldrig lämnat nån taskig kommentar på det viset och kommer inte göra det heller.
Jag står för mitt ord.
Och det stör sig säkert nån på.
Jag blir för övrigt väldigt irriterad över när jag läser andras bloggar och ser om nån annan lämnat en dålig kommentar helt utan att stå för det.
ARHHHHHH!
Tack för ditt tålamod.
Detta måste bara göras.
Jag skulle uppskatta att fler bara vräker ut sig deras vrede ibland och inte bara skriver om alla lyckliga saker som händer.
För om sanningen ska fram så är ivarjefall inte jag lycklig hela tiden.
Fast nästan för det mesta.





PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

ååh jag håller med dig, det är inte tipp topp hela tiden! vad är det för fel att vara ledsen eller förbannad emellanåt, bara skönt att få rensa lite!



Grym bild på dig! :-)



ha det gott!

kram!

2008-11-10 @ 23:02:41
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Marie

Hehe...känner mig lite träffad vad gäller att lämna kommentarer...jag brukar bara snabbläsa bloggar för att sedan hasta vidare till nästa uppgift...

2008-11-10 @ 23:14:12
Postat av: Lotta

Bra skrivet du! Det där med anonyma kommentarer hatar jag!

2008-11-11 @ 08:12:39
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Annelie

Håller med dig om det du skriver fullständigt!!!

Finns det verkligen människor som är lyckliga jämt, eller är det bara ett spel för galleriet???

Tror det är lite tidigt för övergångsåldern redan va? ;-)

Syns på onsdag!!!

Kram!

2008-11-11 @ 11:22:04
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har vart jätte dålig på att kommentera din blogg! :-( Sorry!

Men jag läser den rätt ofta. Och jag gör det inte bara för att snoka. Ok, lite snoka är det väl. ;-) hihi...



Bloggen är ett bra ställe att avreagera sig på tycker jag. Man får även några kommentarer som då förklarar att man inte är så galen som man tror.

Så jag ska nu tillägga att jag inte alls tror du är i övergångsåldern, du är alldeles för ung! Värsta snärtan! ;-)

2008-11-11 @ 21:12:54
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: carroooooooo

Haha, jag är sämst på att lämna kommentarer! =)

Latare än latast kan man säga....

Jag har iaf stulit din lista om förlossningen till min blogg, hoppas det var ok!

//carro

2008-11-11 @ 23:22:43
URL: http://dhrakken.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jaha! Jag såg inte er heller!

Fyndade ni något? =)

2008-11-12 @ 07:10:29
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Sara

haha fan vilken härligt inlägg!

Skönt av få skriva av ilskan/irritationen va!

Själv tog jag åt mig lite det här när du skrev att du lämnar kommentarer och folk inte ids svara. Jag är sääääämst på att svara på kommentarer på tex bilddagboken och dylikt. Sorry! Är bara lat helt enkelt..=//

2008-11-12 @ 18:31:27
Postat av: Anonym

Hoppsan...bäst att man skriver en kommentar då för nu känner jag mig träffad ler Är skitdålig att skriva kommentarer och jag vet att det är taskigt men till mitt försvar så kan jag säga att jag oftast läser här tidigt på morgonen och då är det snabbläsning innan det är dags att väcka Alma och åka till skola och dagis. Tidsbrist!

Du får ju tycka att jag snokar om du vill men det är faktiskt inte därför jag läser din blogg. Jag gillar din blogg och tycker det är kul att läsa vad som händer dig och din familj, men snoka gör jag definitivt inte!!

Ja det blev ju en lång kommentar iaf asg

Ha en bra dag!



Annelie

2008-11-18 @ 06:06:05
Postat av: Annelie i Kramfors

Faan nu missade jag ju namn och sånt...

jaja shit happens

2008-11-18 @ 06:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0