Ny dag, nya bekymmer?

Eller nått sånt.
Har fått reda på att ingen av de som varit och kollat på våran lägenhet är intresserad, det är ju så jag bara vill gråta....
Alla våra sparpengar kommer gå åt till att betala dubbelt i flera månader, så jävla skit!
Även om vi sparat en massa pengar så är det inge vidare att det ska behöva gå till nått som vi inte kommer ha nytta av.
Piss.
Skit.
Osså kommer snart julen som jag INTE gillar!
Jag kan nästan säga att jag hatar den.
Tur att jag har mina kärlekar och en pytte annars vete tusan vad jag skulle gjort.
Lyssnade på rix morgon zoo om ett ställe neröver som vart ett boende för ganska många som det gått snett för. De stängde bra precis nu när det blåste och var kallt.
Titti sa att de som bott där inte var missbrukare eller nått utan de var folk som du och jag.
Jag tror och hoppas att det inte blir vi för mina föreldrar skulle hjälpa oss då.


IRRITERAD!
Som fan är jag på en jävla skitkärring!
Hon hade tydligen fått läsa på facebook att jag och Kent ska ha en till och det gör mig inget om folk gör så. Men denna *I* kunde inte skriva oj, va kul med en till eller vad som helst.
No way att hon gjorde därimot tyckte hon som hon alltid gör är att skvallra så huve går sönder.
Jag hatar folk som ska skvallra, jag hoppas att du läser detta så har du väll mer att skvallra om.
Jag får reda på saker jag med så det är ingen ide att hålla på så där.

För att få någotsånär fint avslut på detta.
Vi valde 6månadersvällingen för jag kom ihåg att Bon vägrade dricka majsvällingen och fy fan va den luktade illa!
Han har from måndas bara fått välling när han ska sova för natten och det har hittils gått bra och han är bättre i magen plus att han äter mycket bättre. Han har fått massor bananer och äpplen med. Men såren i stjärten har inte läkt riktigt. Fick ännu ett tips, silonsalva. Så nu provar vi med den.


Bon somnar i matstolen...=)







PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha vilken liten söting!! =D



Usch vad jobbigt att ni inte får lgh såld =(

Kan ni inte gå ner lite i pris då? Fast kanske inte lättare att få den såld i alla fall. Tänkte om ni måste betala dubbla hyror kan ni ju försöka gå ner i pris först.. Hoppas det löser sig!!

2008-11-26 @ 17:23:54
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Mia

män, liten tröttis! :-)

Skvallerkärringar är väl roliga dom? Att dom inte har nåt eget liv som underhåller dom. ;-)

2008-11-26 @ 19:56:58
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, Leo äter välling nu också innan han ska sova. Äter middag med oss, och sen välling innan tandborstning och sänggång.

ingen gröt på kvällen. Tycker det ska vara antingen eller. Fika, gröt eller välling. Å än verkar han vilja ha sin välling, så då får han det. Han är ju bara liten min fis. :-) förstå att han blir 18mån till veckan. :-o



Jajamensan, det är malins sida. Så nu hoppas jag det blir skjuts på en gång med försäljningen.

2008-11-26 @ 20:18:29
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Annelie

Håller verkligen tummarna att lägenheten blir såld snart!!!

Skvallertanter kommer det alltid att finnas...

Kram på´re!!!

2008-11-27 @ 10:42:10
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0