Kastspya!

Kan ju börja med att skriva om att vackra Helena och hennes fina son Julian var här och grattade Bon. Det var så kul att ni kom!
Och tack för den fina presenten!
Bon har verkligen varit superhungrig de senaste veckorna, äntligen!
Jag börjar alltid med att ge han en halvburk men han vill ha hela burken och sedan en fruk efteråt, så kul!
Ikväll som vanligt nattade jag han med vyssanlull, trollmor och välling.
När jag skulle ta upp han så han kunde få rapa så hör jag liksom hans mage bubbla till och ut kommer all välling över hela mig, en riktig kastspya!
Lillstackarn!
Fick stoppa allt i tvättmaskinen(tack och lov att vi har en här inne i lägenheten, bästa köpet!)
Lilltrollis somnade nästan genast  men jag tro att han kommer vakna tidigt och är hungrig.
Fan va halt de är ute!
Gå inte ut om ni inte måste!
Vi måste ut en sväng i morgon har dock broddar, men vette fan om de hjälper.






PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, nu kan vem som helst vinna, bara eliten kvar!!! Fast jag hoppas på Kevin...

Hoppas du mår bättre!



KRAM!!!

2008-12-01 @ 18:43:49
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0