Glögg och ännu en tand...=)

Oj, nuså har jag fixat 2 st av årets glögg!
Blåbärssmak var det i år, det låter så gott plus att jag köpte en sån där presentförpackning.
Jag gillar verkligen det där med glögg.
Det behöver inte vara med sprit.
Men det är så underbart mysigt att sitta och smutta på varm glög med massa madel och russin.
Och ha lite pepparkaka med nån god ost på.
De är så ljuvligt mysigt.
Vi har en massa glögg kvar från förra året och året därpå. Helt oöppnade!
Man kanske skulle ha en riktig glöggfest nån gång..=)



Ännu en tand håller på se dagsljus för Bons del.
Därför han är så gnällig...
Det är höger öppe och i mitten. Och den brevid kommer komma vilken dag som helst.
Och jävlar va han går nu.
Han tar tom några springsteg när han ser mig eller Kent!
Osså skrikskrattar han.
Det är helt otroligt kul att se!


I morgon kommer nån och ska kolla lägenheten så håll tummar, tår och klor!





Bon somnade sittande häromdan..



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken söting!

2008-11-04 @ 13:50:46
Postat av: Annelie

Jag kommer på glögg-kalas!!! ;-)

Hoppas allt är bra med er!

Kram!

2008-11-04 @ 15:31:21
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Mia

Håller tummar och klor så hårt det bara går!!!!!



Men fisen måste ha vart otroligt trött om han somnade sittande i vagnen. hihi...



Jag med tycker om glögg! Men bara SAFTglögg. De som innehåller alkohol har jag aldrig gillat.

2008-11-04 @ 19:43:10
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Helené

Haha, så sött :)

2008-11-21 @ 23:19:30
URL: http://missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0