Bon och Ida

Ida har börjat på dagis så de syns inte sådär väldigt ofta nuförtiden.
Det går väldigt bra för henne där fastän hon är så liten, jag hoppas det kommer gå lika bra för Bon att börja. Han verkar kunna umgås med andra barn.
Men i dag var det dags igen!
Så otroligt roligt de har ihop.
Och Bon uppskattade verkligen besöket.
Vi mammor satt och pratade om allt möjligt och sedan kom vi på att åka ut till birsta.
Jag vill ha vita cyklamen i köksfönstret.
Men hittade antingen dyra eller fula.
Hade sylkyn i pappa Kents bil så Bon fick åka i en kundvagn inne på birsta och det gick finemang.

Igår var vi hos Bons Moffan och Mommo. De bjöd på massa mat och tårta! Bon åt bulla så det stod ut genom öronen.
Bon är väldigt kär i deras porslinshund som de har i hallen. De fick en massa pussar av han. Och han ville gärna pussa deras riktiga katt med...

På söndagen for vi ut till långsjön och firade faffan på farsdag.
Och nästan alla syskonen kom så det blev en hel del folk.
Bons kusin Alma var där men hon var lite blyg men kanske till jul så leker de.

Jag tycker det är väldigt besvärligt att va hos sånna som inte har småbarn för de har ju inte barnanpassat som vi gjort men det går ju. Fast jag blir väldigt trött.
Helst när jag har en son som äter allt.
Hemma hos moffan satt han och tuggade på en sten......
Och hos faffan i somras så fick han tugga i sig papper så han satte i halsen, som tur är han jättedugtig på att kräkas upp.
Men det är mycket lättare att va hemma hos nån som har barn.
Vi är mycket hos moffan och mommo så de har fått se vad som inte kan ligga inom räckhåll för Bon. Och de var väldigt snabba att sätta en grind i trappen.

Vi har väl inte så jättebra här hemma med.
Men vi blir bara bättre dock blir Bons armar bara längre......



Ida 5 mån och Bon 3 mån


Nyvaken Bon 11 mån och Ida 13 mån


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hi,hi, vad de har växt och blivit stora våra älsklingar!!!

Tack för igår, Kram!

2008-11-13 @ 09:31:06
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj vad stor Bon har blivit! Det var ett litet tag sedan jag kikade in här...har häcken full med webshoppshelsicke...att allt ska ta sån förbaskad tid! Jag vill ju att det ska hända allt på en gång ;P



Hare bäst!

2008-11-13 @ 20:06:00
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Mia

Bon har verkligen blivit en liten kille istället för en bäbis. Just den där bilden syns det så väl. Så söt!!!

Båda är söta så klart! (då menar jag Ida. ;-), men du är söt du med)

2008-11-14 @ 13:56:34
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0