0527....

........istället för 0418 som Bon vaknade igår.
Märkligt det där.
De enda som vi bytte är vällingen och vips så sov han lite mer än en timme mera, undra hur länge han sover ifall han bara får "ettårs".
Jag mådde inte alls bra när jag klev upp, hann inte ens på toan utan fick kräkas i vasken..
Stackars Bon stod och höll mig i benet medans han funderade, äh dä? Äh, dä? Inte lätt för han att förstå varför mamma står och "spottar" i vasken och sedan när hon är färdig så är hon tår och rödögd. Men med en kram och jag säger, de är ingen fara älsking så springer han och leker igen.
Igår var jag pysslig av mig, jo ni hörde rätt, jag!
Julklapparna i år kommer inte kosta så mycket så jag håller på att göra hand och fotavtryck till moffan, mommo, faffan och fammo. Plus att de ska få det obligatoriska kortet på sitt barnbarn.
Har sett att på Ikea finns det en "dubbelram" så det kommer bli fint.
Är det nån fler som kommer ge far och morföreldrarna ett kort på deras barnbarn?
Vi gick ned en sväng till Erickshjälpen, behövde inget och hittade inget heller.
Jo, vi hittade pizza!
Nu sover trollis midda, hoppas han sover ett tag.
Jag ska lägga mig i soffan...zzzzzzzz




PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jaaa, vi kommer att ge alla våra farmödrar, o farfäder, o mormor & morfar kort på barnbarnen i julklapp. Känns nästan som att det är en stående julklapp, år efter år... ;-)

Mår du mer illa nu än tidigare?

KRAM!!!

2008-11-29 @ 16:51:12
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Therese

Kikar tillbaka till dig, bättre sent än aldrig sägs det ;)

Stort grattis till lillen i magen, vad kul med ett litet syskon =)

Hoppas att du snart mår bättre!

Kram Therese från Barn o Fritid :)

2008-11-30 @ 00:14:04
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Erics avtryck fick inte plats i den där dubbelramen.. Därför som jag köpte en annan. Eller foten kanske hade fått plats men inte handen, den blev för bred =/

Hoppas ni haft en härlig helg!

2008-11-30 @ 14:50:37
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0