Smatterband?

Oj, va massor av kul som vi gjort dessa dagar.
Få se ifall jag hinner skriva nått nu.
Ifredags så for vi med Annelie och Ida till Birsta och vi hade så trevligt.
Du rockar stenhårt Annelie!
Jag är så glad att du tog kontakt med oss.
Tack!
Jag införskaffade lite nya kläder till Bon och stod å svor på Lindex för de ALDRIG har de storlekar som jag skulle behöva köpta. De är tur att Bon fortfarande kan ha st 68.
Osså köpte jag några fler "retroramar" på Lagerhouse plus en "fotoficka" som jag satte upp på badrummet.
Hela denna "j" "S" lägenhet ska lysas upp av vårat lilla troll. Så jag orkar bo kvar har någon månad till.
Osså gick vi in till IKEA för att köpa lite säkerhetsgrejer.
Nu när Bortbytingen börjar fara omkring som en skogstok så behövs det fixas med.
Men de hade inga petskydd, bara dörr och låd stopp.
Jajustja!
Jag som är hungrig jämt åt två gånger.
Först på de där asiatiska stället och senare på IKEA.
Jag fattar inte, jag hinner som aldrig bli mätt.
Nu på morgonen gjorde jag 2 port "havregröt åt mig själv. Men blev ifall inte mätt!
Nåväl hade så treligt med er!

Igår så for jag, kärleken och lilltrollis till birsta för att hitta lite kläder som jag ska ha till ett bröllop.
Eller klänning.
Jag behöver=

Klänning
Skor
Underkläder
smycken
Fixa håret

Jag hittade så fin klänning och underbara underkläder.

Osså åt vi där med.
nu blev de inge mera just nu.....får spara...
trollis fick ett bryt  för att inte mamma kom medesamma...

Tillbaka!

Tänk jag handlade lite till mig själv och jag köpte en ny fin bh!
Obs en vanlig bh.

Jajusta..
Vi har som inte bestämt ännu ifall trollis ska med på bröllopet. Vete tusan...Menar de är ju en av deras finaste dagar, de kanske inte vill att en bäs ev skriker hela cermonin. de har sagt att Bon får gärna komma med.
Men vi får se.

Osså idag ska vi va med Sköna hela och hennes underbara son Julian.
Vi ska nog gå på barnteater som är på kultan, eller så ska vi sitta i nått gräs om de blir varmt..=)

image47

Bon har högläsning ur sin bok. Inte för vi förståd nått. Men de va kul och han är så söt!

image48

Sedan for han som ett skållat troll under bordet å höll låda därifrån istället.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, jag tyckte också Beppe var lite läskig....lite som en ful gubbe....jag gillade Fablernas värld!
Kram!

2008-05-18 @ 09:15:48
URL: http://mariwi.blogg.se/
Postat av: Bea wiggosmamma!

vilken sötnos!

2008-05-18 @ 11:24:03
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: katta

så gullig =)

2008-05-18 @ 12:09:52
URL: http://kattaaa.blogg.se
Postat av: Mia

Har han gömt sig för mamma? ;-)

Ligga på en filt? Tror du verkligen Leo ligger stilla på en filt? Du är optimist du! hihi...

2008-05-18 @ 12:20:39
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Annelie

Tack för att du är en sån härlig människa själv! Stormtrivs med att umgås med er!!!
Kram!

2008-05-18 @ 15:03:28
Postat av: Sara

Ja, tyvärr finns det många sådana människor.
Bebisen mår finemang, hoppas din gör det med. ;)

2008-05-18 @ 18:16:53
URL: http://atrocious.blogg.se
Postat av: Malin

Oj vad stor han börjar bli nu =D Tiden går så fort. Imorrn ska Max få vara själv på dagis!...mitt lilltroll

2008-05-18 @ 20:02:23
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Mia

Möblerna är IKEA. Gulliver heter dom. Rätt söta faktiskt. Enkel och bra!

Ja, jag får nog knyta fast skrutten i sjalen. ;-) Eller skaffa koppel. :-P

2008-05-18 @ 20:24:20
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0