Nygamal blogg

Jag vårstädade hemma och senare min gamla blogg. Kändes helt rätt. Bilderna var oskyddade och ibland lite väl mycket info om vårat lilla kärlekstroll Bon.
Fåse hur länge denna ska få finnas.
Några nära vänner blev lite ledsna över inte få lite uppdatering om Bon.
Så nu är jag på G igen, för eran skull. Ni vet vem ni är och ni vet hur mycket jag tycker om er och saknar er.

Nåväl!

Vad har hänt i helgen, tro?
Jo!
Min kärlek spelade på Club Deströjer och jag var bjuden på förfest!
Mina föreldrar tvekade inte en sec när jag undrade om de ville va med Bon. Och för dem som är intresserade så gick det så bra!
Jag bjöd dem och en underbar vän på middag och vi hade så trevligt!
Vi åkte med halvsju bussen och Bon hade somnat sju och sedan hade mina älskade föreldrar diskat och städat lite.
TACK!!
Sedan vaknade inte Bon fören NIO!!!
Ja nu på morgonen klockan nio!
Jag måste fråga hur de gjorde.

Osså var min pappa så snäll och hämtade mig!

Kent kom hem mycket senare än jag men kom in till mig i sovrummet och undrade om han skulle sova i vardagsrummet. Och de vore ju bra eftersom han var rätt berusad.
Jag älskar dig!

Ja!
Och ni spelade så bra, så lyckat med massa folk med!

Så var den kvällen.

Jajustja...jag blev bjuden på en 3,5 öl och den var så god och jag blev ganska "luddig" men bara för en stund.

Förfesten var väldigt trevlig. Tack för att vi fick komma och för att du bara är så underbar!

Pöss!!


image2

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie, och jag länkar till din blogg i 4 dagar?

2008-05-04 @ 16:30:57
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Mia

Du kan lösenordsskydda din blogg så du slipper oinbjudna gäster på besök.
Då ger du bara ut lösen till de nära och kära. Och mig så klart! :-D

2008-05-05 @ 20:40:26
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Helena

Ja tackar vännen för förfrågan och tack för den goda maten och för ditt trevliga sällskap =)

Puss på dig och två pussar till lilltrollet Bon som var så gooo... du vet att jag snattar honom snart va? =P

2008-05-06 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0