Motor!

Oj, jag hinner knappt sitta här å lata mig!
Men nu så!
Ska väll skvallra lite om vad vi gjort häromdagarna.
På Torsdan kom en arbetskamrat och hälsade på, Bon for genast upp i hennes famn och ville va där mest hela tiden..=)
Han är inte blyg alls.
Vi tjatade en massa grejer å hade det så trevligt!

Igår kom Kents syster å hämtade Ena katten. Så nu har vi bara en kvar här och det känns både skönt och trist..
Men jag tror nog att kissen komma trivas.
Vi hade så trevligt och samma igår med, Bon upp i famnen och pratade en massa med sin faster.
De verkar komma så bra överens.
Det känns så skönt att han inte blivet en blyg viol som mor sin.

Ja, osså hände en jävligt trist sag. Och onödig som fasen.
Jag skulle gå ut med Bon på morgonen och av nån anledning tog jag med lite för mycket att bära.
Hade Bon i bärselen.
När jag var längst ned i trappen så kliver jag snett och bara faller!!!!!!
Fatta att hjärtat på mig höll på stanna.
BON?
Jo, han skrattar bara och är som vanligt.
Verkligen märkligt.
Han måste haft ett gäng änglavakter, typ hur många som helst!
Han var mindre än 1 cm från stengolvet!
Jag därimot fick lite ont i bena. Så nu går jag å haltar lite...=(
Jag vågade inte titta på Bon först ifall han skulle ha slaget sig.
Men som sagt han är hel och precis som vanligt.
Efter ha gått upp igen och gråtit ganska mycket så ringde jag till Kent som jobbade, han kom med desamma och vi bara låg å kramades alla tre tills Bon var tvungen att upp å leka.
Jag älskar dig så mycket Kent och de vet du!

Nåväl, vi mår så bra nu!

Osså idag var vi till stan och träffade vackra Helena och tittade på alla hojarna!
Plus att vi gick å åt pizza.
Hade som vanligt så trevligt med de jag gillar och älskar som mest!
Kram på er!

image60

Kissen gick in i buren själv. Kommer sakna dig Bodil!

image61

Kramas med faster

image62

På stan å ser på alla hojar!

image63

Bon vill ha alla!


Jajusta, jag tittar inte på eurovison, vet inte ens om vi kom med till finalen.


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad gott med pizza!
Skönt att missen fått ett hem att komma till. Förstår ändå att det känns trist. Det blir ju tomt!

Klart ni får komma om ni vill och gratta Leo. Det kommer bli tokmycket folk! All min släkt och Joels släkt. Så jag får nog göra minst tre tårtor. hihi...
Å jag som kommer hem från sthlm kvällen innan. ojoj... :-P
Han älskar bollar. Så han har två små och en sån dära mjuk från ikea. Men det verkar som han har gått över på gosedjur. (ska han bli som mig tro?)

2008-05-24 @ 21:59:49
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Anna S

Va skönt att det gick bra när du föll. Man blir ju så rädd när sånt händer. Va mysigt ni verkar haft i solen idag! Själv jobbar man heeela helgen.

2008-05-24 @ 22:37:21
Postat av: Anonym

Men vännen, vilken tur att ni inte skadade er i allafall!!! Puh!

Jag har kollat in www.designadinblogg.se en kanon sida!
Vi höres o synes, kraaam!

2008-05-24 @ 23:05:58
URL: http://anneliehojland.blogg.se
Postat av: Lotta

Vilken tur att ni klarade er bra!!! USch sånt där är så hemskt!

2008-05-25 @ 07:45:54
URL: http://ecin.blogg.se
Postat av: Mia

Det är kalas på söndagen. Tid är när ni själva vill. Peter och Marie kommer väl om dom inte har annat för sig. Tänker på filuren i magen. ;.)

2008-05-25 @ 22:25:37
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Malin

O vilken jäkla tuuur att han inte slog sej! Och vad tråkigt att du gjorde det =(...otäck upplevelse.

Ha en härlig kväll! =D

2008-05-26 @ 18:11:36
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0