Uppdatering!





Har inte hunnit sitta nått vid datan på några dagar igen.

Vi har haft en massa skoj för oss!
Idag tog Kent helledigt så nu sitter han och "vaktar" Bon.
Bon leker som bäst själv..=)

I tisdag var vi och träffade mammor och bäsar från familjegruppen.
Vi hade så trevligt och tänk att vi delade samma uppfattning ang en sak var ju så bra.
Jag som trodde det bara drabbat våran lillfam.
Hoppas att vi kan ses nått mer innan semestern!

Jo, jag var in på bvc och vägde bortbytingen och guldet vägde 9400, lite mindre än vad jag trodde. Jag hade tippat på 9800 om han skulle följt sin kurva. Men nu äter han ju inte såå ofta på natten så då "dippar" han nog lite i vikt.

Igår så for jag och Bon, Annelie, Ida och Tomas till Bandsjön.
Fatta va trevligt vi hade!
Lillbäsarna fick bada i en sjö för första gången.
Och Bon kunde inte få nog.

Sedan när vi kom till stan igen så badade småpluttarna i "svampen".
Så härligt!

Osså kom Annelie med badstol och glatt humör lite senare

Idag ska vi till Banken.
Få se va de säger.
Men det går säkert bra, skulle jag tro.





Smågosarna på skötbordet!



Badar i bandsjön



Badar i bandsjön

Kommentarer
Postat av: Mia

Va mysigt med badande! :-D

2008-06-05 @ 11:31:55
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vilka sötploppar!! :-)



Ja vad trevligt vi hade i tisdags! vi ses gärna nåt innan semestern! skriver i tråden!



Vad vägde Bon för en månad sen då?har han gått upp jämnt i vikt hela tiden? jag var iväg och vägde Nova igår, 9100 vägde hon, så nästan ett kilo på en månad! 400 gram månaden innan! så himla ojämnt! men huvudsaken hon mår bra och Bon mår bra! :-) Hon rör sig ju verkligen ingenting, hon har ju ingen gåstol hemma, bara hos farmor och farfar, kanske ska ta hem den..;-)



ha det gott!

2008-06-05 @ 14:24:55
Postat av: Gossip and Fashion

hoppas du får en toppenbra lördag :)

2008-06-07 @ 18:30:07
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0