Sötpluppen!

Lilltrollis väckte mig kl halv tre i natt och jag tog upp han, blev dyngsur när jag kramade med han samtidigt som jag upptäckte att han har ju kissat ned hela sig.
Inte så konstigt att han vaknade, han vaknade men skrek inget utan bara "pratade" tills han fick min uppmärksamhet.
Nåväl, de kunde vart värre.
Så mitt där i mörket så bytte jag på sötis och sedan fick han sova med mig i min famn och det gjorde han till kl 9!!!!!!!!!
Det är precis som om jag sovit för mycket...
Han ville leka en massa på mattan med traktorn och grodan.
Sedan blev de lite mat i köket, det är alltid så uppskattat!
Vart så trött på maten och somnade elva och har sovit sen dess så kanske man ska väcka han snart? Eller ska småfolket få sova tills de vaknar, tro?

Igår höll det på sluta illa.
Trollis satt på golvet hos farmor och farfar och höll på riva i en tidning som han alltid gör.
Trollis svalde tillslut en stor bit reklam som sedan fastnade!
Men med snabba beslut om att trycka ner mina fingrar i hans hals så kom biten upp igen och trollet fortsatte att leka som inget hänt.

Usch va obehagligt det var.

Och sedan så skulle han få potatis av farmor och då hände samma sak igen....



Sitter å leker med sin groda.



Inspekterar traktorn.



Bon fick ett nytt bokpaket som vi ska läsa när han vaknar. Så fin mössa man fick denna gång!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0