lör, sön och mån!

Hinner inte sitta och skriva så mycket, vi är med om grejer hela tiden!
Vi har så trevligt med familj och vänner varje dag jag och Bon.
På lördan så for vi till våran sommarstuga som är en fäbostuga den ligger en bit utanför Gnarp, innan en kommer till Gnarp från från Sundsvall.
Min mamma kommer därifrån.
Från Gnarp alltså.
Nåväl vi hade så härligt, Bon låg på en filt och pillade på gräs, insekter plus massa annat som ligger på marken i skogen.
Han mådde så gott att han tom bara tvär somnade efter en massa pill.
Jag tog massa kort men datan vill inte att jag ska ladda ner dem just nu......

På söndan for vi till Stöde på ettårskallas!
Vi hade så trevligt!
Var lite trött och det blev tokvarmt men det gjorde inget för alla var glada och nöjda.
Och jag tror att födelsedagsbarnet gillade presenten från Bon.
Tack för den goda tårtan och de smaskiga kakorna, nästa gång tar vi med matlåda!
Och tack igen för att vi fick komma!

Idag, då?
Jo då gick vi till Annelie och Ida.
Bon hade blivet lovad att gunga plus bada i en söt liten pol.
Det första var inte alls lika kul som att gunga i lekparken...
Men bada, de var ju hur kul som helst!
Och gå i Idas gåstol va ju så roligt det med!
Jag fick jättegod sallad och underbart sällskap som vanligt!
Efter ett tag kom en mamma till med sina två pojkar.
Så även idag blev Bon den yngsta bäsen.
Men han var glad ändå.
Märks dock att han tyckte de var varmt.
Han blev så trött.zzzzzzzzzzzzz


lilltrollis blev så trött i värmen idag, så han bara satt i sin vagn tillslut!

De här korten är tagna olika tid men kolla va lika de blev!
SÅ trött va Bon!





Så finn fem fem om du kan! 
Du kan bli glad vinnare av en promenad i din omgivning!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag såg två fel på direkten. :-D

Barnet och leksaken. ;-)



Det var riktigt roligt att ni kom igår. Trots värmen! Men nu finns ju den lilla poolen som Bon kan svalka sig i. ;-)

2008-06-02 @ 20:37:39
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0