Hyfsat less..........

Har fått kollat swb hela dagen, alla andra på mitt jobb har fått bonus som vi alltid får. Men INTE jag!
Är så arg så jag kokar, ska ringa och höra med dem i morgon.
Jag jobbade ju för fasen hela föra jobbet förutom okt-dec.
Också har jag jobbat 10 år där nu så jag ska höra vart min gåva är nånstarns.
Kläcker de ur sig att jag är föreldraledig så blir jag tokig.



Till nått trevligare
Så var jag och lilltrollet med annelie och ida igår, vi gick till birsta och hade så trevligt.
Hittade inget annat än lite krafs på ikea och köpte ett gäng välling på coop.
City gross hade helt slut på de där 2 dl vällingen som är så smart att ha med sig typ i bilen mmmmm.

Idag fick vi mat av min mamma och hon hade köpt en simpol till Bon som hon envisades med att han skulle bada hela tiden, och ute!
Tack och lov var jag mer envis, de tokblåste ute och jag har ingen lust att ha en liten sjukling resten av sommaren.
Han blir så kall fort.

Fick måttstickan plus några söta presenter..=)





Jajustja, så var de storkoksdag idag...



..nu har trollis en massa mat i frysen!





Blev utmanad av Mia.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt anger reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn...
Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar
i deras blogg för att låta dem veta att de
har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

1. Har så vansinningt dåligt sjävförtroende så när jag såg att du Mia hade utmanat mig så antog jag att det var nån annan som hette Lotta.

2. Ska hela tiden hålla på att tvätta händerna, jag kan låtsas vara nödig när jag är borta hos folk bara för att jag måste tvätta händerna.

3. Kollar alltid vem som ringer innan jag svarar, svarar inte ifall jag känner igen telefonnr. Samma gäller om nån ringer på dörren så kollar jag alltid "glöggen" innan.

4. Kan börja toksjunga eller vissla helt spontant när jag är ute, folk kollar på mig som jag vore knäpp

5. På leksaksaffärer så ska jag leka och greja med alla leksaker

6. Gillar att trycka på knappar. Plingar både på vanliga knappen och barnvagsknappen när vi åker buss och ska av. Ringer minst 20 gånger på dörrknappen till folk vi ska hälsa på.

Jag utmanar Annelie, Catta och Lotta

Ne nu ska jag tvätta händerna och gå och sova!


PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Malin

En gång stog jag och lagade mat en heeel dag bara för att upptäcka att Max sköjdes varje gång han skulle äta den haha=) 4 olika rätter från en såndär kokbok för barn...inte poppis så vi återgick till burkmaten. =)

2008-06-26 @ 10:06:38
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Malin

Jooo förrresten så är jag oxå sådär att jag måste tvätta händerna hela tiden =D

2008-06-26 @ 10:07:19
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Mia

haha... men jag vet ju inte av nån annan L8. .-P

2008-06-26 @ 21:11:18
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vet inte 100 om de var mig du menade? =)

Men jag kan inte sånt där, kommer inte på en enda grej! =/

2008-06-28 @ 22:37:22
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0