En härlig söndag!

På morgon ringde min pappa och sa att de skulle vilja komma, han, hans bror och min kusin kom och hälsade på. Vi hade trevligt!
Men hade lite bråttom för att vi skulle till Långsjön och innan till stan för att jag måste ha skor till bröllopet.
Och skor de hittade jag plus att jag handlade kläder till mig själv!!!!!!!!!!
Väl i Långsjön hade vi så underbart, det är så skönt där jämt.
Nu ska jag sovazzzzzzzzzzzz




Moffan och Bon



Tiitta! så har skulle man bott!



Hmm,undra om hunden är farlig....




Bon och farfar



Bon och farmor



Fina skor va?

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jätte fina skor!!! :-D

2008-06-25 @ 12:39:26
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0