Bröllop och lite annat..

Nuså!
Nu är helgen avklarad, plus nån till dag!

Vi var på bröllop på lördag.
Festklädd och fina som bara den, jag var så stolt över mina kära älsklingar!
Brudparet sa härligt Ja till varann i kyrkan och prästen tyckte Bon varit så duktig i kyrkan plus att hon tyckte han va så fin.
En annan unge skrek i kyrkan mitt i akten.
- De här va tråkigt, nu vill ja gå hem! De är för härliga ungarna!
Sedan va de bröllopsfest på Villa Marieberg, jättegod mat också hade jag fått underbara bordsgrannar. Det var bordsplacering, men Kent satt inte så långt ifrån så vi kunde "hiva" Bon mellan oss.
En jättekul grej, en bordsgranne var vän med David Lynch. Jag pratade inte med han för jag är så dålig på engelska när jag är nervös.
Vi hade så trevligt, tack för att vi fick komma och hoppas ni får de trevlit i Maldiverna!

Igår va vi till IKEA och fixade början på lite luckor. De hade inte så många som vi skulle ha så vi får åka dit nån fler dag till min stora gladje och till Kents förtret.
Vi var in på

BAUHAUS

och köpte en ny skruvdragare, 12 V för 400 kr! Inte så stor och jättesmidig!
Så nu har vi två sånna, en slagborr och en slipmaskin!
Ska köpa ett laservattenpass nästa färd vi tar sedan har vi grejer för att fixa till "skrubben"!

"skrubben" Som först skulle bli ett tjusigt "dressingroom" ska nu bli datarum istället.

Nä nu vill kärleken ha kli!




PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Å vad fina ni är =D David Lunch? Inte Lynch ;P?

Ja Max ser ut som en liten designer haha! Det har han nog efter sin far kanske =)



Ha en härlig dag!

2008-07-01 @ 10:19:02
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja det var gott! Jag åt kalvrygg tror jag det var.. =) Ja nu börjar han bli väldigt intresserad när vi äter!



Va fina ni var! Härlig sommarbild!

2008-07-01 @ 10:26:19
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Mia

Värsta tjusiga familjen. :-D

2008-07-01 @ 10:26:47
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Annelie

Men så fina ni är hela familjen!!!

Hur hittar jag hennes blogg då?

Kram!

2008-07-01 @ 23:01:26
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0