Bortglömd.......

...............men de är ju som vanligt de när de gäller lönekontoret i fjollträsk. Jodå jag ska ha bonus jag med, men de hade glömt mig......
Av ca 10000 anställda lite överallt i landet så bode de väll fixat de där med automatik tycker ivarjefall jag och Kent. Men tydligen inte.
Precis när jag lägger på luren så kom jag på att jag glömde att fråga när jag skulle få se mina bonuspengar....va bra Lotta!

idag gick jag och Bon en promenad med Johanna och Rebecka. Alltid lika trevligt!

Vad har vi gjort mer?
Jo, vi somnade runt tre och vaknade halv fem!
Så nu när vi nattade trollungen så blev den nie istället för åtta, men de är ju sånt som händer.

Har fixat en askalas paj som jag tänkt bjuda på i morgon!




http://www.tasteline.com/recept/oreo_cookie_creamcake


PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0