Vilken Hetta!



.....och va vi hunnit med massa saker!
Kent klev upp med Bon stax efter 6, tusen rosor till dig hjärtat! Bon har sovilt lika som han gjort i går dvs väldigt dåligt så de är så skönt att få lite avlösning. Kl halv nie kom Kent med trollet som ville ha lite mat. De var länge sedan jag sov så länge.

Så hämtade vi min mamma och for och storhandlade eller va man nu kallar det. Kom hem med tre påsar mat och två blöjpaket.
Så väldigt mycket blev det väll inte...
Vi har helt slutat köpa Libero sedan de ändrade "summan" på ""presentkortet" som man kan spara ihop till om man är med i Liberoklubben. Av någon anledning så ändrade de från 600 poäng till 1000 poäng. Och av ett paket Liberoblöjer får man 100 poäng så de är ju ingen jätterabatt man får.
Vi kör på med Pamper istället. Har alltid gillat dem bättre, de känns mjukare än Libero. Plus att Pampers skickar ut med gämna mellanrum gratisrabbatkuponger.
Jag tror aldrig vi betalat fullpris för ett paket blöjor. De kostar 119 spänn men vi handlar alltid för mer än 200 spänn och då får man köpa ett paket för 79 spänn. Och idag så hade vi 50 kr rabatt om man köpte 2 paket. Så de blev ju nästan löjligt billigt,  54 kr för ett paket! 
Hahahaha! Vilket bloggade om blöjor!




Mamma hade köpt en stor fin pol till Bon som han fick inviga idag. Han tyckte de var sådär, de var mycket roligare att hänga över polkanten och krafsa i gräsmattan..=)




Nu sover troller och vi håller tummarna att han gör det hela natten denna natt.



Don Juan Bon, han är farlig redan nu! Lås in era döttrar!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker bättre om pampers nu när Leo är stor.

När han var lite bäs avskydde jag dem.

Men som du säger 79kr när man handlar för över 200 är inte så farligt.

2008-07-04 @ 21:26:20
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0